2026-01-02, 17:34
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Du kommer att bli lika förvånad som Julia.

Hinken skall hållas långt från barnet.
Kan inte kräftstjärten träffa ungen utan hinken, då är det nog det stora problemet hinken
Citera
2026-01-02, 17:37
Avstängd
Citat:
Tur att det här ska upp i rätten eftersom det inte är samma spån som dig som ska avgöra detta.
Tur det ska upp i rätten! Någonstans har ju den här sopan till människa lyckats sabba hela sin ekonomi och relationen till sin dotter. Dessutom riskerar sopan ett flerårigt fängelsestraff!
Verkligen bra jobbat!!!🥂🎉🤣
Citera
2026-01-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Julia gör det som e det bästa för barnet, hålla barnet långt ifrån hinken.

Ja barnet ska inte vara i närheten av Linnéa.
Däremot kan Chrippa gott lägga lite tid på sin dotter vilket flickan har rätt till. De har ju haft umgänge för inte så länge sedan.
Julia verkar inte ha något emot det.

Jag undrar om det kan bli problem för Chrippa om han väljer sin flicka för en stund.

Kanske blir det mer regelbunden tid för far och dotter när han sitter inne. Jag hoppas det för både Chrippa och flickans skull.
Citera
2026-01-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Tur det ska upp i rätten! Någonstans har ju den här sopan till människa lyckats sabba hela sin ekonomi och relationen till sin dotter. Dessutom riskerar sopan ett flerårigt fängelsestraff!
Verkligen bra jobbat!!!🥂🎉🤣

Det är helt otroligt hur man medvetet kan förstöra sitt liv och även andras.

Jag börjar undra hur mycket bröderna Berg/Lundström har drogat sönder sina hjärnor.
Citera
2026-01-02, 17:41
Medlem
Citat:
Tur att det här ska upp i rätten eftersom det inte är samma spån som dig som ska avgöra detta.

Vad har du då bestämt hur det ska dömas?
Citera
2026-01-02, 17:52
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:

Haha ja för dom lär dömma till Chrippas fördel
Citera
2026-01-02, 17:52
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Däremot kan Chrippa gott lägga lite tid på sin dotter vilket flickan har rätt till. De har ju haft umgänge för inte så länge sedan.

Jag undrar om det kan bli problem för Chrippa om han väljer sin flicka för en stund.

Kanske blir det mer regelbunden tid för far och dotter när han sitter inne. Jag hoppas det för både Chrippa och flickans skull.

Folk säger att det är Julia som är svartsjuk. Men den enda som är svartsjuk är ju hinken, det har ju framkommit tidigare i denna cirkus
Jag förstår inte varför kräftis kan umgås med barnet o Julia en stund, måste hinken vara med kräftis 24/7? Det om något är så jädrans underligt kan jag tycka.
Citera
2026-01-02, 18:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det är väl det Julia hoppas på -- att hon får ta med barnet på besök så hon kan sitta där hängglo i ett par timmar.

Hon lär gå bet i alla fall. Han vill inte ha henne, dags att hon inser det och börjar agera för barnets bästa istället för under kappan av sin avundsjuka och i lydkopplet från Jocke.
Citera
2026-01-02, 18:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Folk säger att det är Julia som är svartsjuk. Men den enda som är svartsjuk är ju hinken, det har ju framkommit tidigare i denna cirkus
Jag förstår inte varför kräftis kan umgås med barnet o Julia en stund, måste hinken vara med kräftis 24/7? Det om något är så jädrans underligt kan jag tycka.
Varför skulle han vilja umgås med Julia?
Det är väl ingen som vill utsätta sig för det efterhängsna mähät som ljuger varje gång det kommer ett läte ur henne.
Usch.

Ska barnet och han ha positiva upplevelser så ska nog Julia hålla sig långt därifrån.
Citera
2026-01-02, 18:15
Avstängd
Citat:

Det är så uppenbart att det är Linnea som sätter stopp för det, "får inte jag vara med så ska du inte träffa din dotter heller" . Detta är satt inom citat men det är så det troligtvis går till.
Citera
2026-01-02, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl ingen som vill utsätta sig för det efterhängsna mähät som ljuger varje gång det kommer ett läte ur henne.
Usch.

Ska barnet och han ha positiva upplevelser så ska nog Julia hålla sig långt därifrån.
Snälla du! Barnet behöver kanske umgås med BÅDA sina föräldrar på ett sunt sätt.
Citera
2026-01-02, 18:23
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Usch.

Dom är väl vuxna personer o föräldrar till ett gemensamt barn? Då skall man kunna umgås nån timme då o då? Men med din familjesituation så förstår jag att du inte fattar sånt.

Så du menar är kräftstjärten o hinken inte ljuger? dom ljuger så dom inte kommer ihåg vad dom ljuger om

Å sluta förtala Julia ditt cp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in