Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Hon äter och tränar givetvis utifrån sin kropp och har inget ansvar för vad andra sätter i sig.
Klart hon är stolt .. hon vet om att hon ser bra ut - och du verifierar att hon gör det när du berättar om unga tjejer som vill se ut som henne - och som du tror att hon har något hälsoansvar över...
Är du orolig för att en influenser sprider dåliga vanor så är det Anjo du ska hoppa på -- McDonalds, pasta och ketchup är ingen bra kost.
Jag tycker absolut inte hon ser bra ut, jag har varit där med ätstörningar och skev kroppsbild och idag är jag glad över mina kurvor. Dock har jag en tonårsdotter och vet hur skadligt sådant beteende som Linnea uppvisar på sociala medier är för flickor i ung ålder, och det har att göra med att vilja vara en size 12-årspojke, inte hur de influenserna ser ut i övrigt. Förstår att du kanske inte vet hur det funkar nu som var ung på 50talet.
Dessutom ser hon ut att vara närmare 40 med alla misslyckade botox hon gjort tillsammans med ohälsosam viktnedgång, ansiktet hänger som det inte ens gör på mig och jag är 40 🤷🏻♀️