2025-12-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Familjen Annorlunda.

Bra förebild se upp till en som misslyckats med allt i livet haha
Citera
2025-12-21, 19:14
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Bra förebild se upp till en som misslyckats med allt i livet haha

Ja då har man inte så värst höga krav på sitt liv
Citera
2025-12-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vänta lite. Lever vi i samma värld?
Vad får du allt ifrån?

Eller menar du att hela 2025 kommer att gå till åtal innan han sitter inne?
Ja han kommer att sitta i fängelse och ja det kommer bli längre än du tror.

Vem vet, det kanske finns något likt Brödraskapet han kan gå med i. Men jag hoppas han tar sin tid till att reflektera över hur han vill leva sitt liv.

Han och Jacke är absolut ett hot.

Du ska alltid försöka framstå som om du är klok och objektiv osv.
Du är precis lika jävla arg som både Chrippa och Jacke är på Jocke.
Du läxar inte upp mig. Begrips!
Var hittade du brödrarskapet som ett argument?

Bsk och ha står mig nära, men att just du som jag misstänker är jockes högra arm.

Att du ens nämner det.

Vill Jocke lägga sig på den nivån?

Fråga honom det?
Citera
2025-12-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja då har man inte så värst höga krav på sitt liv

Samma att ha en knarkande pappa som sin största förebild och vän …. Inte konstigt det skulle gå åt helvete för dom båda egentligen borde Jocke släppa monster del 2 tack mamma kräfta du missbrukade samt inte kunde ha med ett barn från en tidigare relation då din nya man fick egna barn .

Detta räddade mig från ett livslångt liv utan hjärna och misär … tack vare det så kunde jag bygga en egen karriär och låta min hjärna växa och bli smart. Vi ser nu hur era barn lyckats det enda som kan är som ni att bli missbrukare så tack igen.

Ett bra förord till boken där gratis
Citera
2025-12-21, 20:10
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Samma att ha en knarkande pappa som sin största förebild och vän …. Inte konstigt det skulle gå åt helvete för dom båda egentligen borde Jocke släppa monster del 2 tack mamma kräfta du missbrukade samt inte kunde ha med ett barn från en tidigare relation då din nya man fick egna barn .

Detta räddade mig från ett livslångt liv utan hjärna och misär … tack vare det så kunde jag bygga en egen karriär och låta min hjärna växa och bli smart. Vi ser nu hur era barn lyckats det enda som kan är som ni att bli missbrukare så tack igen.

Ett bra förord till boken där gratis

App app app , det där förordet luktar förtal (enl chokladtomten)
Citera
2025-12-21, 20:32
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon äter och tränar givetvis utifrån sin kropp och har inget ansvar för vad andra sätter i sig.
Klart hon är stolt .. hon vet om att hon ser bra ut - och du verifierar att hon gör det när du berättar om unga tjejer som vill se ut som henne - och som du tror att hon har något hälsoansvar över...
Är du orolig för att en influenser sprider dåliga vanor så är det Anjo du ska hoppa på -- McDonalds, pasta och ketchup är ingen bra kost.

Jag tycker absolut inte hon ser bra ut, jag har varit där med ätstörningar och skev kroppsbild och idag är jag glad över mina kurvor. Dock har jag en tonårsdotter och vet hur skadligt sådant beteende som Linnea uppvisar på sociala medier är för flickor i ung ålder, och det har att göra med att vilja vara en size 12-årspojke, inte hur de influenserna ser ut i övrigt. Förstår att du kanske inte vet hur det funkar nu som var ung på 50talet.

Dessutom ser hon ut att vara närmare 40 med alla misslyckade botox hon gjort tillsammans med ohälsosam viktnedgång, ansiktet hänger som det inte ens gör på mig och jag är 40 🤷🏻‍♀️
Citera
2025-12-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
(T)jacke är på hugget igen. Kul

Vad gör han nudå?

Har inte Anjo och Jocke varit tysta?
Citera
2025-12-21, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag tycker absolut inte hon ser bra ut, jag har varit där med ätstörningar och skev kroppsbild och idag är jag glad över mina kurvor. Dock har jag en tonårsdotter och vet hur skadligt sådant beteende som Linnea uppvisar på sociala medier är för flickor i ung ålder, och det har att göra med att vilja vara en size 12-årspojke, inte hur de influenserna ser ut i övrigt. Förstår att du kanske inte vet hur det funkar nu som var ung på 50talet.

Dessutom ser hon ut att vara närmare 40 med alla misslyckade botox hon gjort tillsammans med ohälsosam viktnedgång, ansiktet hänger som det inte ens gör på mig och jag är 40 🤷🏻‍♀️
Du har en tonårsdotter och tycker det är ett lämpligt beteende att trakassera och mobba en ung kvinna .. bra där.
Om tonårsflickan följer och tar till sig av Linnea både avseende mat, träning och människosyn så har hon en möjlighet att skapa sig en positiv självbild och sund inställning till andra människor. Det är ju inte direkt vad du erbjuder henne.
Citera
2025-12-21, 20:52
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vad gör han nudå?

Har inte Anjo och Jocke varit tysta?

Grinar ut på insta
Citera
2025-12-21, 20:55
Medlem
Citat:
Grinar ut på insta

Kan du eller någon spara och lägga upp, för oss som inte har insta.
Citera
2025-12-21, 21:02
Avstängd
Citat:
Grinar ut på insta

Syns hur desperata dom är nu när dokumentären blev en flopp. Dom gnäller på andra men är 7 resor värre själva.
Citera
2025-12-21, 21:07
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har en tonårsdotter och tycker det är ett lämpligt beteende att trakassera och mobba en ung kvinna .. bra där.
Om tonårsflickan följer och tar till sig av Linnea både avseende mat, träning och människosyn så har hon en möjlighet att skapa sig en positiv självbild och sund inställning till andra människor. Det är ju inte direkt vad du erbjuder henne.

Oj, många påhopp här. Min dotter följer varken Linnea eller Kräftan så jag behöver inte oroa mig för att hon ska få för sig att det är okej med ekobrott, barnmisshandel, otrohet eller kvinnomisshandel. Inte heller med droger för att fuska sig till vad man tror är ett sunt utseende. 25 är man inte ung, man är närmare 30 och de flesta har karriärer, familj, stabilt boende och står på egna ben (utan att sälja porr ska tilläggas). De flesta är inte gifta med en brottsling som väntar fängelse heller 🤷🏻‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in