2025-09-13, 10:01
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Vilken penisförlängning till människa. Snabba bilar, snabba muskler och snabba lösningar... verkar gå sådär

Haha nu har han jy ingenting av det där
Citera
2025-09-13, 10:26
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Haha nu har han jy ingenting av det där

Kanske skulle behövt!
Citera
2025-09-13, 11:36
Medlem
GammelSkrackens avatar
Gnäll inte på chrippa, såklart har han svårt att läsa alla sidor som fupen innehåller han gick ju trots allt inte ur högstadiet som den stjärna han är
Citera
2025-09-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja han gnällde till sig mer tid. Det är hans grej att förhala och trötta ut andra. Vi får hoppas att det är slutlekt och det inte blir förlängt en gång till. Chrippa menar att det har tillkommit nya uppgifter. Han vevar på.

Ja nu är till och med denna tråden i sparlåga. Hans mest ihärdiga krigare har nog tagit lite ledigt fram till ev åtal.
Just nu verkar fokuset ligga på att vinna förtalsmål. Enligt Jacke är det så gott som klart att Chrippa och Linnéa vinner. Det kan mycket väl bli så. Men han har ju själv förtalat hur mycket som helst samma person ev personer som han vill möta i rätten. Dumt så klart. Annars hade det nog vara kristallklart (tänker på Jackes spåkula).

Det är inte som det står i beslutet åklagaren ville ha förlängt och inte Chrippa

Åklagaren yrkar enligt framställan om förlängd åtalstid, aktbilaga 84, och
begär att den fortsatta förhandlingen hålls inom stängda dörrar.
Christofer Lundström motsätter sig åklagarens yrkande. Han yrkar för egen del
i första hand att reseförbudet och anmälningsskyldigheten hävs, i andra hand
att reseförbudet undanröjs och att anmälningsplikten kvarstår.
Citera
2025-09-13, 11:45
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Hon har skärpt till sig otroligt mycket!

Hur menar du att hon skärpt till sig?
Citera
2025-09-13, 11:56
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Umgängesrätten har starkt skydd i lagen, du kan inte bara neka umgänge, hon måste gå genom soc, och soc har tidigare bedömt att det inte fanns några problem att dottern var hos chrippa och Linnea.

Precis, men det KAN ju ha hänt något rörande C & L som gör att soc har ändrat på umgängesbeslutet.
Citera
2025-09-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja hon poängterade det med umgängessabotage och det ville hon inte riskera genom att frånhålla flickan från sin pappa. Jag hoppas att hon har ett legitimt skäl som att tex skydda flickan. Jag har svårt att tro att hon är villig att riskera ett LVU. Men man vet ju aldrig vad en annan människa tänker och känner.

Jag tror inte det skulle ha pågått så länge om hon hade enbart struntat i umgänget det ligger något mer bakom detta.
Citera
2025-09-13, 12:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Precis, men det KAN ju ha hänt något rörande C & L som gör att soc har ändrat på umgängesbeslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror inte det skulle ha pågått så länge om hon hade enbart struntat i umgänget det ligger något mer bakom detta.

Det måste vara extremt allvarligt om man ska få rätt i att neka umgänge.

Inte ens fäder som åkt dit på att misshandla fru och barn brukar bli av med umgänget.

Därför tror jag att det enda som hänt är att Julia inte gillade att Chrippa och Linnea gifte sig.
Citera
2025-09-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det måste vara extremt allvarligt om man ska få rätt i att neka umgänge.

Inte ens fäder som åkt dit på att misshandla fru och barn brukar bli av med umgänget.

Därför tror jag att det enda som hänt är att Julia inte gillade att Chrippa och Linnea gifte sig.

Nja jag tror inte Julia bryr sig så mycket om att dom gifte sig hon verkar vara klar med honom men jag tror att hade hon brutit mot umgänget hade det hänt något redan därför tror jag hon har rätten på sin sida.
Hon riskerar nog inte att förlora tösen igen.

I en live när folk ställde frågor om detta så sa hon att det är så mycket som har hänt som jag inte kan berätta.
Citera
2025-09-13, 12:49
Avstängd
Citat:
Nja jag tror inte Julia bryr sig så mycket om att dom gifte sig hon verkar vara klar med honom men jag tror att hade hon brutit mot umgänget hade det hänt något redan därför tror jag hon har rätten på sin sida.
Hon riskerar nog inte att förlora tösen igen.

I en live när folk ställde frågor om detta så sa hon att det är så mycket som har hänt som jag inte kan berätta.

I första hand brukar umgänget isf begränsas i tid. I andra hand övervakat umgänge.

Så vad kan ha hänt som är såpass allvarligt?
Citera
2025-09-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
I första hand brukar umgänget isf begränsas i tid. I andra hand övervakat umgänge.

Så vad kan ha hänt som är såpass allvarligt?

Ingen aning om vad som har hänt men tror du att Julia skulle riskera ett LVU igen? det tror verkligen inte jag.
Citera
2025-09-13, 12:59
Avstängd
Citat:
Ingen aning om vad som har hänt men tror du att Julia skulle riskera ett LVU igen? det tror verkligen inte jag.

Julia är inte särskilt smart. Julia är dessutom lättpåverkad av andra. Den kombinationen gör att jag betvivlar att hon tänker så långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in