2025-03-06, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Det är så sjukt.

Vad har C med dokumäntaren att göra? Varför bryr han sig. Varför lägger han energi på det. Vad L posta vet jag inte helt.
Men uppenbarligen försöker det med något igen.
Precis som vissa helt plötsigt dykt upp i denna tråd igen.

Motfråga. Vad har Anjo att göra med vad Lokal hade för sig för tre år sedan?
Citera
2025-03-06, 13:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du verkar ta "överleva häktet/fängelset" väldigt bokstavligt. Det handlar inte om han lämnar det levande eller i en liksäk.
Han brukar ju kritiseras av er för att han är oförändrad och inte "tar åt sig" (och rättar sig efter Jocke) så han har såvitt jag kan se överlevt både kroppsligt och mentalt med bravur.
Citera
2025-03-06, 13:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Du menar att han lär/lärt sig av sina misstag?
Ok.. ja men det är positivt - Hejja!
Det är inte den allmänna uppfattningen bland hans belackare - men visst kan du se det så om du vill.
Citera
2025-03-06, 13:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Är du Chrippas oavlönade försvarare? Du borde företräda honom i rättegången som snart (förhoppningsvis) stundar.

Han försökte trolla, men eftersom han är urkass på det mesta när det kommer till saker och ting i livet, lyckades han inte ens med det.
Jag trodde man i tråden redan slagit fast att jag får betalt.

Han drev med er, men han lyckades trolla er eftersom ni svalde det med hull och hår.
Citera
2025-03-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det dags för nya trådsanningar från dig igen. Tröttnar du aldrig på att fantisera ihop lögner?

Resten av alla misstankar?
Han är inte misstänkt för att ha skickat brev.

Jag tror du mäste skaka om dig lite för jag påstår aldrig något om jag inte vet säkert.

Det finns så klart flera som är misstänkta. Själv vill jag utesluta alla då det finns en sjuk stalker som troligen har mest att vinna på detta.

Chrippa har dock hjärnan att komma på att göra en sådan grej men han verkar ju betala folk för att göra hans skitjobb.
Citera
2025-03-06, 13:21
Medlem
Citat:
Gammal skåpmat som har redan förklarat med andra ord.

Spelar det någon roll? Han satt och anklagade Linnéa för hemska saker ffa mot barn. Själv vågade han inte sova med henne i närheten. Han trodde att hon ville ha skador som kunde sätta dit honom för våldtäkt osv osv.

Den som verkligen sväljer allt han påstår för stunden är ju du.
Citera
2025-03-06, 13:49
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Han "trollar" inte de följare som har förstånd nog om att se att han driver med sina belackare. Han levererar humor och ni tomtar tar allt på allvar och svarar utifrån det vilket gör det ännu mer garvvänligt.
Humor...? Skrattar du verkligen åt sånt trams?
Jag ser ingen som helst humor i det...
Är det även humor när han säger att Linnéa har tagit bort alla hans konton på sociala medier eller sparkat han i ansiktet när han körde bil med dottern inuti?
Citera
2025-03-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Humor...? Skrattar du verkligen åt sånt trams?
Jag ser ingen som helst humor i det...
Är det även humor när han säger att Linnéa har tagit bort alla hans konton på sociala medier eller sparkat han i ansiktet när han körde bil med dottern inuti?
Det är så kallad Chrippa-humor. Sådant han och det lösa folket som idoliserar honom anser vara "roligt".
Citera
2025-03-06, 14:03
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det är så kallad Chrippa-humor. Sådant han och det lösa folket som idoliserar honom anser vara "roligt".
Vore skoj om någon som tycker Chrippas humor är rolig, kunde beskriva vad som är roligt....Vad själva humorn består av...
För mig är det bara ordbajsande och lögner ...
Däremot kan det vara roligt att se någon som är så verklighetsfrånvarande och barnslig uppträda som han vore något annat....
Citera
2025-03-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Motfråga. Vad har Anjo att göra med vad Lokal hade för sig för tre år sedan?

För Lokal gör videos om anjo och dokumentären.

Men varför försöker C starta beef igen?
Citera
2025-03-06, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
För Lokal gör videos om anjo och dokumentären.

Men varför försöker C starta beef igen?

Du menar alltså att bara för att Lokal gör reaktionsvideos om dokumentären, så kan Anjo dra upp gammal skåpmat om Jocke? Anjo var inte inblandad i det ens och Lokal har pratat med Jocke och dom båda är fine nu.
Vad är det för beef Chrippa håller på att starta upp?
Citera
2025-03-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar alltså att bara för att Lokal gör reaktionsvideos om dokumentären, så kan Anjo dra upp gammal skåpmat om Jocke? Anjo var inte inblandad i det ens och Lokal har pratat med Jocke och dom båda är fine nu.
Vad är det för beef Chrippa håller på att starta upp?
Även efter några år så är ett rövhål alltid ett rövhål. Kallar (atm!) kvinnor som ifrågasätter honom nu för "hjärndöda". Ang Kräftan så är det bara desperata försök att få fortsätta sin 15 minuter i "rampljuset"😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in