2026-10-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Därför att Jockiboi vänder sig till media och berättar när han lägger ut saker som han "inte vill kommentera".

Varför skulle jag sluta kalla Jockiboi för Jockiboi .. ?
Helt befängt.

Dubbelmoralens moder har talat igen.
Det är ju märkligt att Chrippa alltid kontaktas av media, men Jocke kontaktar dem.
Citera
2026-10-08, 23:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Dubbelmoralens moder har talat igen.
Det är ju märkligt att Chrippa alltid kontaktas av media, men Jocke kontaktar dem.
Chrippa kontaktas inte alltid av media .. Han brukar kontaktas när Jockiboi gjort ett utrop som handlar om Chrippa.

Att Jockiboi är mediakåt och håller sig med voffar som sköter skrivandet är liksom inget okänt.
Ska du låtsas att det är det NU.

Och - det är Jockiboi som kontaktar medierna, inte tvärtom.
Citera
2026-10-09, 00:21
Medlem
Citat:
För hundratals kronor VARJE DAG.
Det talar ju för att hon har pengar .. eller hur.
Ja smartskalle. Men hon jobbar ju inte så var kommer pengarna ifrån var ju liksom frågan.
Citera
2026-10-09, 00:25
Medlem
Citat:

Varför skulle jag sluta kalla Jockiboi för Jockiboi .. ?
Helt befängt.
Klart att det är befängt i din värld. Att han gått ut och bett om det skiter du. Du är snart 60 år och beter så barnsligt. 🤷‍♀️
Citera
2026-10-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Han blåser upp den där dokumentären som han brukar blåsa upp saker han tar sig an. Å vi vet ju alla hur det brukar sluta pyspunka på det mesta som den där karln tar sig för.
Är det Böhlman och Porrviktarna som är framme igen?
Enligt Böhlman så hade han ju varit mååånga timmar och filmat med Linnea när han blev mosad av Legio.
Citera
2026-10-09, 00:51
Medlem
Citat:
Chrippa kontaktas inte alltid av media .. Han brukar kontaktas när Jockiboi gjort ett utrop som handlar om Chrippa.

Att Jockiboi är mediakåt och håller sig med voffar som sköter skrivandet är liksom inget okänt.
Ska du låtsas att det är det NU.

Och - det är Jockiboi som kontaktar medierna, inte tvärtom.

Lär dig läsa!! Jag skrev att Jocke kontaktar dem! Enligt er!

Vi får väl se hur länge Christofer kan hålla sig i skinnet. Jag ger det en månad..
Citera
2026-10-09, 01:38
Medlem
Citat:

Jockiboi är inte i position att be andra om någonting med hänsyn till han betett och beter sig mot andra.
Exakt vad har han gjort dig som gör att du är så kränkt och långt uppe i Lundströmmarnas röv att du inte hittar ut?
Citera
2026-10-09, 01:49
Medlem
Nu har Chrippa uttalat sig om att det ska göras en dokumentär om hans liv. Är det sant, eller hans egna fantasier? Texten han hade skrivit var som en 10-åring.
Citera
2026-10-09, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Nu har Chrippa uttalat sig om att det ska göras en dokumentär om hans liv. Är det sant, eller hans egna fantasier? Texten han hade skrivit var som en 10-åring.
Vem fanken vill se en dokumentär om en skattesmitare av rang vars fru visar brunögat , så pinsamt så hennes egen lillebror blir mobbad och inte vill gå till skolan.?
Det är ju bara en flock väldigt trasiga och tragiska människor som inga normala människor vill umgås med eller ägna 1 min av sina liv åt!
Citera
2026-10-09, 02:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Vem fanken vill se en dokumentär om en skattesmitare av rang vars fru visar brunögat , så pinsamt så hennes egen lillebror blir mobbad och inte vill gå till skolan.?
Det är ju bara en flock väldigt trasiga och tragiska människor som inga normala människor vill umgås med eller ägna 1 min av sina liv åt!
Uppenbarligen så fanns det många som ville se en dokumentär om hans bror, den bror med en förkärlek för tonårsbrudar i lack som röker.

Så ja, det är många som är intresserade.

Sedan måste jag ta tillfället i akt och välkomna Chrippa ut. Vart är alla dessa töntar som trodde Chrippa skulle göra 10? Lyser med sin frånvaro
Citera
2026-10-09, 04:07
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555

Chrippen o hinken gör allt för att efterapa Jocke o Jonna. Det är så uppenbart. Tänk att vara så svartsjuk på sin brorsa som man hatar så man måste göra likadana saker som han har gjort
Citera
2026-10-09, 04:08
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Är det Böhlman och Porrviktarna som är framme igen?
Enligt Böhlman så hade han ju varit mååånga timmar och filmat med Linnea när han blev mosad av Legio.

Har svårt att tro att det är deras sk dokumentär kräftan menar. Är säkert något mer seriöst än så. Men såklart att chrippen o hinken vill efterapa Jocke o Jonna. Det har dom gjort i nåt år nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in