Idag, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Verkligen? Hon försökte ju med flera ’influensers’ men det var bara Chrippa som nappade, trots att han redan hade ett förhållande.

Flera influencers? Vilka då?

Är det inte spännande hur snygga tjejer kan vara "Guds gåva till mannen" ena dagen, men efter hon nobbat honom blir hon äckligaste horan ever?
Linnea nobbade och "han" som innan tyckte hon var trevlig och kul, fick plötsligt en hel annan syn på henne. Hur fan kunde hon välja Chrippa framför honom? Av den enkla anledningen att hon har känslor, och hennes varma känslor var för Chrippa, inte någon äcklig, gift småbarnsfarsa som har som hobby att ragga på tjejer nära hälften så gammal som han själv.
Senast redigerad av Dannejunior96 Idag kl. 08:55.
Citera
Idag, 09:26
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Flera influencers? Vilka då?

Är det inte spännande hur snygga tjejer kan vara "Guds gåva till mannen" ena dagen, men efter hon nobbat honom blir hon äckligaste horan ever?
Linnea nobbade och "han" som innan tyckte hon var trevlig och kul, fick plötsligt en hel annan syn på henne. Hur fan kunde hon välja Chrippa framför honom? Av den enkla anledningen att hon har känslor, och hennes varma känslor var för Chrippa, inte någon äcklig, gift småbarnsfarsa som har som hobby att ragga på tjejer nära hälften så gammal som han själv.

Så hon valde en förlovad pappa bara några år yngre än den du skrev om? Som var i kontakt med iaf en flicka i yngre tonåren? Ja skillnaden är enorm. Verkligen.
Citera
Idag, 09:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Varför skulle jag önska det?

Chrippa och Linnea säljer sexvideos på nätet.
Chrippa spenderar just nu sin tid i en cell och några månader till. När han väl kommer ut så har han 5 miljoner i skuld hos kronofogden och inget jobb, utöver detta är han betalningsansvarig för 2 barn, 1 av dessa barn kommer han inte ha haft någon kontakt med på över ett år.

Snälla berätta för mig vad det finns att vara avundsjuk på?
VI leker nu att du inte är avundsjuk. Utan du anser att han är längst ner av alla. Varför fortsätter du då att överdriva och BELJUGA han och situationen konstant?
Citera
Idag, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Så hon valde en förlovad pappa bara några år yngre än den du skrev om? Som var i kontakt med iaf en flicka i yngre tonåren? Ja skillnaden är enorm. Verkligen.

Chrippa och Julias förhållande var inte bra, J har varit otrogen flera gånger så det kom ju inte som en överraskning att allt brakade sönder till sist. Alla killar, det är många, som Julia har haft efter Chrippa har fått stå ut med hennes ständiga malande om Chrippa och Linnea. Chrippa är sex år yngre än sin halvbror och Linnea var inte i yngre tonåren när dom blev tillsammans.
Du tycker inte det var konstigt hur Jocke med kennel, efter två månaders jakt på Linnea, plötsligt börja dreva mot Chrippa? Chrippa som tog drömkvinnan från halvbrodern?
Citera
Idag, 10:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Absolut.
Han satt i en trädgård i en fruktkorg hon bara gick förbi och valde honom istället för det andra ruttna äpplet som satt där.

Hon var inte i yngre tonåren när de blev intresserade av varandra. De hade kontakt tidigare, men den var inte någon kärlekskontakt och Julia både visste om Linnea och hade träffat Linnea tidigare.
Så spola ner dina smutsiga fantasier nu.
Citera
Idag, 10:40
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Chrippa och Julias förhållande var inte bra, J har varit otrogen flera gånger så det kom ju inte som en överraskning att allt brakade sönder till sist. Alla killar, det är många, som Julia har haft efter Chrippa har fått stå ut med hennes ständiga malande om Chrippa och Linnea. Chrippa är sex år yngre än sin halvbror och Linnea var inte i yngre tonåren när dom blev tillsammans.
Du tycker inte det var konstigt hur Jocke med kennel, efter två månaders jakt på Linnea, plötsligt börja dreva mot Chrippa? Chrippa som tog drömkvinnan från halvbrodern?

Jag tycker att alla i den där soppan är konstiga. De förtjänar varandra typ.
Citera
Idag, 10:42
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Absolut.
Han satt i en trädgård i en fruktkorg hon bara gick förbi och valde honom istället för det andra ruttna äpplet som satt där.

Hon var inte i yngre tonåren när de blev intresserade av varandra. De hade kontakt tidigare, men den var inte någon kärlekskontakt och Julia både visste om Linnea och hade träffat Linnea tidigare.
Så spola ner dina smutsiga fantasier nu.

MINA smutsiga fantasier? Vem av oss är det som dreglar efter L hela tiden? Jag tror att du är lite tantsjuk...
Citera
Idag, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej det är faktiskt du/ni som hela tiden återkommer till det. Jag reflekterar bara över de känslor ni uppvisar när ni pratar om det.
Du tittar ju på det, hur kan du kanske kommentera det.

Vadå jag tittar på det?
Sluta tilldela dina pervisioner på mig.
Jag har ej tittat på deras videos då jag inte är intresserad sexuellt av dessa två avarter.

Du bör nog gå genom vad jag skrivit samt vad du själv skrivit.

Är du nykter?
Citera
Idag, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
1. Sluta ljug. Du sitter och runkar till Chrippas och Linneas videor som det ÄRKEÄCKEL du är.
2. Vilka brottsliga handlingar menar du att Chrippa begått den senaste tiden? Svara med korrekt lagrum. Är du oförmögen att presentera detta LJUGER du.
3. Chrippa har inte brutit mot näringsförbudet.

Väntar fortfarande på Chrippas fina arbetsintyg.

1. Nej
2. Genom att posta material på hans hora till fru’s TF har han brutit mot sitt näringsförbud.
3. Jo.
Citera
Idag, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
VI leker nu att du inte är avundsjuk. Utan du anser att han är längst ner av alla. Varför fortsätter du då att överdriva och BELJUGA han och situationen konstant?

Vad finns det att vara avundsjuk på?
Vad exakt har jag ljugit om?
Eftersom detta sker konstant av mig kan du förhoppningsvis ge ett par exempel?
Citera
Idag, 10:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
MINA smutsiga fantasier? Vem av oss är det som dreglar efter L hela tiden? Jag tror att du är lite tantsjuk...
Hahaha .. nej, jag tror inte det faktiskt.
Fyi hon är felkönad i förhållande till mina preferenser.

Citat:
Vadå jag tittar på det?
Jag har ej tittat på deras videos då jag inte är intresserad sexuellt av dessa två avarter.

Är du nykter?
Så du tittar inte. Du sitter bara och fantiserar för dig själv och får känslorna att svalla inom dig - sen kommer du hit och häver ur dig din upprördhet och frustration som egentligen bara är kreationer av din egen fantasi.

Det är ju ännu mer fixerat och äckligt.
Citera
Idag, 10:57
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Vadå jag tittar på det?

Är du nykter?

Citat:
Väntar fortfarande på Chrippas fina arbetsintyg.

1. Nej
2. Genom att posta material på hans hora till fru’s TF har han brutit mot sitt näringsförbud.
3. Jo.

Citat:
Vad finns det att vara avundsjuk på?
Vad exakt har jag ljugit om?
Eftersom detta sker konstant av mig kan du förhoppningsvis ge ett par exempel?

Exakt dina 2 svar innan du svarade mig t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in