2021-08-09, 08:44
Medlem
Nej små söta huskissemissar fiser inte. Däremot en gång när jag bodde i USA på 80-talet så campade jag i yellowstone och då en morgon hörde/såg jag en bergskatt som fes. Jag satt led byxorna nerdragna och kissade men det såg så roligt ut den gjorde en så rolig min när den fes att jag höll på att trilla omkull i mitt eget kiss av skratt.
Citera
2021-08-13, 23:49
Medlem
Dom som hundar fiser tyst, men dödligt illaluktande (aldrig hört en brakare från en katt än, men hört vindpusten nån enstaka gång om de varit riktigt tyst i huset... med hund har ja hört vindpust innan döden nått näsan, men även hört hund dra en brakare, om än inte ofta, men inte ännu mer än vindpust från katt i mitt liv.. men är heller inte död än så vi ser, kanske kommer, men hicka kan dom få upptäckte ja när vi hade en kull med kattungar. Sött med små på nå få veckor som rultar runt med va som låter som en söt långdragen fyllehicka)😊
Citera
2021-08-16, 19:42
Medlem
Faukess avatar
Vår kattunge släpper sig rätt ofta om kvällarna. Dom hörs aldrig men det luktar helvete.
Citera
2021-08-16, 20:25
Medlem
happyjoys avatar
Vi har en innekatt som får både torrfoder och lite blötmat. Vi har aldrig hört eller luktat någon fjärt. Bajset däremot... fy fan ibland.
Citera
2021-08-16, 21:46
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Japp, nått så in i helvete illa emellanåt!
Citera
2021-08-16, 21:54
Medlem
Jepp, men luktar som sagt illa. Kan bero på att katten är allergisk mot något i maten.
Citera
2022-02-05, 21:15
Medlem
Frågan är redan besvarad ett antal gånger, men ja, de fiser. Mitt sockermonster fiser som väl är inte så ofta, men när hon gör det så är lukten något fruktansvärd. Det för tankarna till något gammalt igensatt avlopp och någonting ruttet.
Citera
2022-02-07, 20:14
Medlem
orvarens avatar
Min orientsl,satt på parketten och fes,så det smattrade!
Tittade sig förundrat omkrung och gick iväg..

Jag garvade så jag tjöt och kunde inte gå iväg,så jag blev kvar i stanken...

Värst är när de fiser under täcket...
Citera
2022-02-07, 20:26
Medlem
En gång för många år sedan.

Hade en väldans gullig hankatt, en f.d. strykarkatt, kelen och snäll. Dock taskig mag-tarmfunktion.

Höll katten i famnen upp och ner, lite bebisställning, strök och kelade med honom.

Han spann länge och högt som bara en nöjd kisse kan. Så hördes ett väldigt svagt kort pysande ljud.
Lite som "pfffft...". Jag tänkte att jag hade hört fel.

Fem sekunder senare drar jag oförberedd in världens värsta ingrodda avloppsdoft i näsborrarna.
Det var så brinnjävligt att glasögonen sprack!
Senast redigerad av GaussBonnet 2022-02-07 kl. 20:36.
Citera
2022-02-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Nej små söta huskissemissar fiser inte. Däremot en gång när jag bodde i USA på 80-talet så campade jag i yellowstone och då en morgon hörde/såg jag en bergskatt som fes. Jag satt led byxorna nerdragna och kissade men det såg så roligt ut den gjorde en så rolig min när den fes att jag höll på att trilla omkull i mitt eget kiss av skratt.

Jo, du kan tro jo! De rackarna fiser minsann!

Egen erfarenhet...
Senast redigerad av GaussBonnet 2022-02-07 kl. 20:37.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in