2021-05-10, 21:39
Medlem
Kan man ta ut sina pengar från Bitcoin Prime? Jag har registrerat ett konto där men jag hittar ingenting om att ta ut pengarna därifrån. Är nybörjare och fattar inte riktigt detta än.
Citera
2021-05-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxan
Kan man ta ut sina pengar från Bitcoin Prime? Jag har registrerat ett konto där men jag hittar ingenting om att ta ut pengarna därifrån. Är nybörjare och fattar inte riktigt detta än.

Aldrig hört talas om. Men namnet osar "scam" så hoppas du inte fört över någon större summa dit.
Citera
2021-05-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Aldrig hört talas om. Men namnet osar "scam" så hoppas du inte fört över någon större summa dit.

Bitcoin Prime hör man ju om lite överallt nu tycker jag. Bl.a. läste jag en artikel om att Greta Thunberg använder det. Läs här.
https://bitcoinrevolutionunitedkingdomreview.com/greta-thunberg-bitcoin-prime-recension-2021/

Jag har inte fört över nånting, bara registrerat ett konto. Men jag har svårt att begripa hur det funkar.
Senast redigerad av Spaxan 2021-05-10 kl. 22:58.
Citera
2021-05-10, 23:04
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Bitcoin Prime hör man ju om lite överallt nu tycker jag. Bl.a. läste jag en artikel om att Greta Thunberg använder det. Läs här.
https://bitcoinrevolutionunitedkingdomreview.com/greta-thunberg-bitcoin-prime-recension-2021/

Jag har inte fört över nånting, bara registrerat ett konto. Men jag har svårt att begripa hur det funkar.

Ok, det är alltså uppenbart en scam.
Citera
2021-05-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Ok, det är alltså uppenbart en scam.

Okej, då får jag utgå ifrån det
Citera
2021-05-10, 23:38
Medlem
Citat:

Uppenbar scam, hoppas innerligt du förstår det.

Inget illa menat men för ditt eget bästa.
Må väl
Citera
2021-05-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Uppenbar scam, hoppas innerligt du förstår det.

Inget illa menat men för ditt eget bästa.
Må väl

Ja så lätt det är att bli lurad. Men jag tyckte det såg lite mystiskt ut allting.
Citera
2021-05-10, 23:54
Medlem
Citat:

Varför använder du inte en känd exchange? finns massa, Binance eller Coinbase.
Citera
2021-05-11, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Varför använder du inte en känd exchange? finns massa, Binance eller Coinbase.

Som sagt jag är nybörjare på detta och inte så insatt. Men jag såg artikeln om Greta och tänkte bara wow låter bra det där.
Citera
2021-05-11, 10:28
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Grattis, du finns nu på en "sucker list" och kan se fram emot mängder av finfina erbjudanden om att få örtioelva miljoner utbetalade från dina Bitcoin Prime-investeringar, om du bara skickar det nya och superseriösa bolaget mer pengar för att, eh, betala skatter och avgifter... och det måste ske i krypto för att svenska banker hatar bitcoin + div. andra svepskäl. Du får aldrig ut några pengar (kanske ett mindre belopp för att riktigt få dig på kroken och krama ur mer men se'n tar det stopp och du kommer att hetsas till att betala ännu mer) men om du skickat bedragarna ID- och räkningskopior så kan du åka på ett utlandslån, i värsta fall. Kontakta kreditupplysningsbolagen och lägg in en spärr! Om du har ett skärmdelningsprogram i dator eller telefon, eller om du har godkänt någonting med BankID på den "hjälpsamma" investerarens uppmaning, så kontakta bankens säkerhetsavdelning och förnya din elektroniska legitimation för att minimera ev. följdproblem. Varsågod.

Kom ihåg: "Not your keys? Not your coins."
Citera
2022-01-08, 01:29
Medlem
Intressant att greta använder bitcoin prime. På min reklam använder herr musk bitcoin prime. I samarbete med jeff bezos dessutom. (Dom är ju värsta polarna som man förstår det.)

Not my cup of tea. Varsegod ni får mina miljoner för jag tar inte min chans att få en begränsad plats i kön till det fåtal som får chansen att ta del av den här otroooliga möjligheten till enkel rikedom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in