Citat:
Ursprungligen postat av
Llardrose
Ifall man läst vad som hände så tycker jag snarast hans namn skall bespottas, fettot lät babben leva rövare och mördade inte fanskapet med en kökskniv även efter babben våldtagit henne första gången. Försökte nästan bli kompis med en svarting som löpte amok och rev saker i lägenheten. Vad hon gjorde kvar i lyan efter första våldtäkten minns jag ej man det kan man ju fråga sig.
Ett sverige i miniatyr, våldtäktsapor, low-T fjantar och horor.
Då Tommie var pundare så ville han väl ha gratis "godis" skulle inte förvåna mig om mördaren även sysslande med knarkhandel och Tommie lät honom våldta kvinnan för lite gratis "godis" När han inte fick något gratis så blev han arg och då kom hans nazistiska åsikter fram och det var därför han fick smaka kniv.
Abubaker Mohamad Awad är den sanna hjälten här, som skickade ett nassesvin till graven.