2026-05-01, 13:24
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det var väl efter att avsnittet sändes som drevet tog fart och skvallerpressen fick något att skriva om? Jag har aldrig sett skiten, bara dokumentären. Okej men han bad ju om förlåtelse, och var väldigt ledsen över att ha gjort fel. Det jag tycker att man helt missade var att se det i ett större sammanhang. Vilket dokumentären visade.
Men var han verkligen ledsen för Annies skull? Eller var det för att han fick lämna programmet och framställdes som en dålig person i tv? Han låter inte direkt bekymrad över hur Annie har mått. Varken då eller nu. Tycker snarare att det är hon som förtjänar upprättelse.

Jag har inte heller tittat på Paradise hotell eller liknande program för det har aldrig intresserat mig.
Citera
2026-05-01, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det sändes 2021, dvs för fem år sedan. Och dokumentären släpptes för några dagar sedan.

WTF ja jävlar jag måste tänkt på något helt annat när jag skrev inlägget😂
Citera
2026-05-01, 15:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Men var han verkligen ledsen för Annies skull? Eller var det för att han fick lämna programmet och framställdes som en dålig person i tv? Han låter inte direkt bekymrad över hur Annie har mått. Varken då eller nu. Tycker snarare att det är hon som förtjänar upprättelse.

Jag har inte heller tittat på Paradise hotell eller liknande program för det har aldrig intresserat mig.

Annie gick ju efter honom hela tiden trots att han försökte gå därifrån. Klart som fan han trodde hon var intresserad då. Hon skulle bara ha låtit honom vara och sedan pratat med honom nästa dag när de var nyktra.
Citera
2026-05-01, 17:15
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Du tror inte att det finns mer än en människa i världen med tatuerade händer?

Eh, jo. Men tatueringarna överensstämmer med varandra.
Citera
2026-05-01, 18:39
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Annie gick ju efter honom hela tiden trots att han försökte gå därifrån. Klart som fan han trodde hon var intresserad då. Hon skulle bara ha låtit honom vara och sedan pratat med honom nästa dag när de var nyktra.
Men att man är intresserad av någon måste väl inte innebära att man vill ha dennes fingrar upptryckta i vaginan?
Citera
2026-05-01, 18:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Eh, jo. Men tatueringarna överensstämmer med varandra.

Tycker inte tatueringen är så pass ovanlig att det måste betyda att det är samma person.
Citera
2026-05-01, 18:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Men att man är intresserad av någon måste väl inte innebära att man vill ha dennes fingrar upptryckta i vaginan?

Men hon står och hånglar med honom och klänger på honom. Han sa flera gånger "om du vill får du följa med (till sängen). Om du inte vill så är det lugnt, men då går jag och lägger mig nu." Men hon fortsätter följa efter honom. Klart han får intrycket av att hon vill ha sex. Dessutom var han full. Produktionen borde snarare ha stoppat det, men de gjorde de inte för de ville ha bra tv.
Citera
2026-05-02, 08:50
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Men hon står och hånglar med honom och klänger på honom. Han sa flera gånger "om du vill får du följa med (till sängen). Om du inte vill så är det lugnt, men då går jag och lägger mig nu." Men hon fortsätter följa efter honom. Klart han får intrycket av att hon vill ha sex. Dessutom var han full. Produktionen borde snarare ha stoppat det, men de gjorde de inte för de ville ha bra tv.
Men ändå sa hon som hon gjorde till Expressens reporter. Varför tror du att hon gjorde det?
Citera
2026-05-02, 09:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Men ändå sa hon som hon gjorde till Expressens reporter. Varför tror du att hon gjorde det?

Att hon bara gjorde det för spelets skull? Ja, det är mycket möjligt att hon gjorde, men Toby är knappast tankeläsare.
Citera
2026-05-02, 10:51
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Att hon bara gjorde det för spelets skull? Ja, det är mycket möjligt att hon gjorde, men Toby är knappast tankeläsare.
Nu kan vi inte veta exakt vad som hände. Saker kan ha hänt som inte visades i tv.
Citera
2026-05-02, 11:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nu kan vi inte veta exakt vad som hände. Saker kan ha hänt som inte visades i tv.

Ja, det var ju det man fick se i dokumentären.
Citera
2026-05-02, 12:49
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ja, det var ju det man fick se i dokumentären.
Jo, men Svt vinklar saker som de vill. De kör sin gamla rentvå-en-(eventuell)-gärningsman-klassiker. De följer alltid ungefär samma manus: "ja ja, han gjorde förstås si och så men det var ju inte så farligt för det var ju den och den som var de riktiga skurkarna..." Det är klart att de ansvariga för programmet är medskyldiga men jag tycker inte att man bara kan skylla på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in