Citat:
Ursprungligen postat av
ExtremeNirtyDigger
Du menar att handläggaren på Migrationsverket som beviljade ansökan om svenskt medborgarskap och mänskliga rättigheter för afrikanen har gjort fel?
Du menar att diplomet som afrikanen fick efter avslutad kurs "mäns våld mot kvinnor" en månad innan mordet inte var tillräckligt? Han fick ju lära sig hur man gjorde, vad tycker du det svenska samhället borde ha gjort utöver detta? Importerat fler BantuAfrikaner till ett nekrofilistiskt gangbang, du låter missnöjd över att det svenska samhället inte gjort tillräckligt för henne?
Den finaste presenten det svenska samhället givit svenska kvinnor, är massimport av afrikaner på svensk mark.
Min vän, det låter som att du har förutfattade meningar kring afrikaner, stämmer det? Vi alla vet att afrikaner är lika benägna till nobelprismedaljer som Österrikiska Tyskjudar.
En troligtvis brunhudad vuxen kvinna svarar med vänsterpartistiska känsloargument som en trotsig femåring, varför är jag inte förvånad? Håll dig till frågeställningen eller logga ut och besök familjeliv.se.
Det där var verkligen svar på tal, imponerande lyrik. Du vann.
-----
Några andra vita tjejer här som kan försöka hjälpa mig förstå hur hon möjligtvis kan ha tänkt i sitt beslut att para sig med afrikanen?
En gissning är ju att hon har haft en trasig uppväxt där hon känt sig bortvald och inte blivit sedd när hon behövt det som barn.
Sedan råkade hon träffa det här puckot som körde med mängder av sms,samtal där han typ låtsades ge henne tillgång till hans innersta men om man ser på det utifrån var det ju ren manipulation, ett sätt att få andra att göra som han vill genom att verka svag,sårad och behövande.
Usch hon var helt enkelt för ung och hade inte den erfarenheten av denna typen av människor.