2021-06-07, 20:34
Medlem
Adelaides avatar
TS är fan en jävla gud alltså!

Varför sjukanmälde du dig inte på morgonen och stannade hemma? Att vara LSD-påverkad märks garanterat på ditt beteende.
Citera
2021-06-07, 20:53
Medlem
Mouses avatar
Tog själv bromo dragon fly för massa år sedan och skulle sjukanmäla mig. Chefen (som var väldigt chill) frågade vad det var med mig, efter att ha svarat njaea på frågan om jag var sjuk.. efter ett lång och otroligt jobbigt samtal berättar han att jag ändå inte jobbar imorgon (men i övermorgon..) vilket var tur för den trippen varade så sjukt länge! Han var dock jävligt nyfiken på vad det var med mig..
Citera
2021-06-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
TS är fan en jävla gud alltså!

Varför sjukanmälde du dig inte på morgonen och stannade hemma? Att vara LSD-påverkad märks garanterat på ditt beteende.

Önska jag kunde svara på frågan, de var ju de uppenbara svaret. De va ju ett tag sen men minns någonstans i psykosen så kände jag press att jag behövde gå för att inte svika dom i tråden.

Tack för du påminde mig om tråden, skit kul att läsa igenom i efterhand. Ett jävla mirakel att jag inte hamna i en cell.
Citera
2021-06-13, 06:01
Medlem
Haha vilken dåre du är! Tur att det gick bra och att du var tillräckligt städad för att inte göra bort dig fullständigt och riskera jobbet. Den vill du ju ha kvar när trippen är över.

När jag var omkring 19-20 så ville jag utmana mig själv lite och göra tripparna lite mer spännande. Så jag käkade LSD samtidigt som jag skulle göra allt annat under en vanlig dag. Men det var typ möta upp någon, hämta något - lämna något osv. Inte hålla redovisning på kontoret LOL.

På äldre dagar har jag blivit mer försiktig. Ville en dag trippa men såg till att köra hem först och inte ta trippen innan. Har man otur kan man ju fastna i värsta bilkön. Men när jag var yngre körde jag bil många ggr trippad - utan incidenter. Fett skönt att cruisa en sommardag med fönsterna neddragna o vinden blåsande i ansiktet och höra ett konstant tutande på vägen. Hehe
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in