Det är i alla fall polisens version, personligen tror jag att den stämmer även om jag undrar hur fan man kan vara så bristfälligt utbildad givet att man behöver göra mantelrörelse eller i allra minsta fall osäkra vapnet, om man har som en del poliser en i loppet och hanen i låst läge när vapnet är hölstrat.
Tyvärr kommer många som redan inte litar ett skit på polisen inte köpa den versionen och det kan man inte klandra dem för.
En taser hade varit sämre i den situationen. Jag hoppas att det är en efterhandskonstruktion.
Verkar inte ha fått spridning på sociala medier, eller i svensk media än.
Filmen tyder uppenbart på att föraren försöker fly, skyll dig själv skulle jag säga.
Plundra på så hoppas jag NG vågar göra mer åt bottenträsket av samhället denna gång
Det lär sättas hårt mor hårt nu från Bidens administration.
BLM ledarens husköp dras upp stort. Rörelsen monteras nu ned moraliskt i media. Sedan får nationalgardet o polisen rensa upp.
Det lär sättas hårt mor hårt nu från Bidens administration.
BLM ledarens husköp dras upp stort. Rörelsen monteras nu ned moraliskt i media. Sedan får nationalgardet o polisen rensa upp.
Något säger mig att drägget inte kommer vika sig.
En hel sommar av power-boost i media har fått samhällets bottenskrap att känna segervittring. Jag tror blod kommer flyta i en skala usa aldrig skådat.