2021-04-16, 16:42
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det verkar som att de kan få det lite hett om öronen när de väl åker in.
https://www.expressen.se/nyheter/mc-gang-forsokte-tranga-sin-in-rattegang-avbrots/
Dem har nog värre problem när de kommer ut från sitt straff. Kan tänka mig att de redan har kontrakt på sina huvuden.
Skulle inte vilja vara i deras skor.
Citera
2021-04-16, 16:48
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Dem har nog värre problem när de kommer ut från sitt straff. Kan tänka mig att de redan har kontrakt på sina huvuden.
Skulle inte vilja vara i deras skor.

Sluta. Bandidos och HA är slut sedan 90-talet.
De bajsar på sig för förortsgängen. Bara ni svennar som tror de ska lägga kontrakt på någons huvud. Låt dem sitta tjackade i sina lokaler och snacka skit och spela macho, men när det väl kommer till handlingar är de pajaser.
Citera
2021-04-16, 17:31
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
De bajsar på sig för förortsgängen. Bara ni svennar som tror de ska lägga kontrakt på någons huvud. Låt dem sitta tjackade i sina lokaler och snacka skit och spela macho, men när det väl kommer till handlingar är de pajaser.

Nej jag orkar inte...men va fan kom igen, sugrörs somalier från rinkeby med en AK som om de har tur kan träffa en ladgårdsvägg...de är nollor, deras enda fördel är att deras liv inte räknas = de skiter i om de dör eller inte = noll konsekvens tänk. Nej jag svamlar inte har haft med dessa löss att göra och de är ingenting.
Citera
2021-04-16, 17:37
Medlem
Citat:

Fast nu handlar det väl om ett samröre mellan just ett mc-gäng och förortsgäng?
Citera
2021-04-16, 17:41
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Du missade kanske att detta handlar om medlemmar i Bandidos OCH bredängsnätverket. Ett nätverk med flera mord under de senaste åren på sitt samvete. Men du kanske inte tycker att bredängsnätverket räknas som ett förortsgäng?
Jag kan garantera dig att ingen av dem "sitter och tjackar".
Citera
2021-04-17, 16:51
Medlem
Sam.Boyds avatar
Har förstått att det är trådens fall.

En gängrättegång vid Södertörns tingsrätt tvingades under fredagen ställas in efter att ett stort antal personer försökt storma rättssalen och domstolsbyggnaden utsatts för stenkastning.

Av säkerhetsskäl fick inga åhörare vara på plats i rättssalen under gårdagens förhandling. Uppemot ett 80-tal personer försökte trots det tränga in i rättssalen där rättegången hölls.

Efter att personerna avvisats från tingsrätten samlades de utanför byggnaden och flera personer började kasta sten mot domstolsbyggnaden. På polisens inrådan beslutade sig rätten att ställa in rättegången.

Låter exotiskt. Någon som vet mer om vad som hänt og hur stat og myndigheter hanterat situahionen.

Det hela är ytterst oroande ur flera perspektiv.

https://www.domstol.se/nyheter/2021/...ngsstorningar/
2021-04-17, 17:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har förstått att det är trådens fall.

En gängrättegång vid Södertörns tingsrätt tvingades under fredagen ställas in efter att ett stort antal personer försökt storma rättssalen och domstolsbyggnaden utsatts för stenkastning.

Av säkerhetsskäl fick inga åhörare vara på plats i rättssalen under gårdagens förhandling. Uppemot ett 80-tal personer försökte trots det tränga in i rättssalen där rättegången hölls.

Efter att personerna avvisats från tingsrätten samlades de utanför byggnaden och flera personer började kasta sten mot domstolsbyggnaden. På polisens inrådan beslutade sig rätten att ställa in rättegången.

Låter exotiskt. Någon som vet mer om vad som hänt og hur stat og myndigheter hanterat situahionen.

Det hela är ytterst oroande ur flera perspektiv.

https://www.domstol.se/nyheter/2021/...ngsstorningar/

Kolla en sida tillbaka innan du postar nästa gång är du snäll. Vi känner till domsstolsstormningen
Citera
2021-04-17, 22:51
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarcastic.bastard
Ärligt talat så var det den äckligaste lägenheten jag sett! Så kan han väl inte bo på riktigt? Asså det där var ju sjukligt vidrigt

Det är vanligare än man tror.
I samband med vräkningar så skulle jag nog vilja säga att ungefär 1 / 10 är i det där skicket.
Finns värre.
Citera
2021-04-18, 07:39
Medlem
Vem?
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Fatta att han sån där kriminell horunge kan lyfta 20 000 i månaden av KFUM. Vad fan är det för skit orginsation. Jag förstår inte hur politkerna och södermalms feministerna inte fattar hur vi svenska arbetande män blir helt rasande av all skit våra skattepengar går till
Citera
2021-04-18, 07:43
Medlem
De vågar iaf visa var de finns med sina klubblokaler medans förortsgängen kanske inte ens vågar visa sig när de har fiender utan gömmer sig utomlands.
Citat:
Citera
2021-04-18, 12:36
Medlem
sarcastic.bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Det är vanligare än man tror.
I samband med vräkningar så skulle jag nog vilja säga att ungefär 1 / 10 är i det där skicket.
Finns värre.

Usch då...

Hade varit intressant att se lägenheter där folk blivit vräkta faktiskt
Citera
2021-04-26, 22:57
Medlem
Någon som har FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto