2021-03-31, 21:49
Medlem
Godkväll på er!

Såg en förbaskat lustig reklam på AB idag som jag tänkte visa polarna, men jag hittar inte den, och där kommer ni stjärnor in i bilden.

Man ser en kort snutt på en tjock mage och kallingarna som han har på sig och som juckar fram och tillbaka. Samtidigt står den något i stil med ”hur tar du hand om dina ägg/bollar” och snutten efter är en mer vältränad man som tar på sig ett par bättre åtsittande kallingar.

Det var reklam för ett kalsongmärke. Snälla hjälp mig få fatt på detta. Så jäkla märklig reklam mitt i Aftonbladet. Men kul! 😂
Citera
2021-03-31, 22:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Kanske är det en sådan reklam som är anpassad efter vad du ser på nätet..
Citera
2021-03-31, 22:42
Medlem
Ingen som såg den idag?
Citera
2021-04-01, 00:14
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajdi
Ingen som såg den idag?

Vet inte hur reklamen genereras på aftonbladet så är väl ingen ide att länka dit. Däremot reagerade jag på den också idag... och kom ihåg namnet på det udda märket och reklamen ligger på deras hemsida också.

Nu var jag snäll

https://theotherdanishguy.se/
Citera
2021-04-01, 00:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajdi
Godkväll på er!

Såg en förbaskat lustig reklam på AB idag som jag tänkte visa polarna, men jag hittar inte den, och där kommer ni stjärnor in i bilden.

Man ser en kort snutt på en tjock mage och kallingarna som han har på sig och som juckar fram och tillbaka. Samtidigt står den något i stil med ”hur tar du hand om dina ägg/bollar” och snutten efter är en mer vältränad man som tar på sig ett par bättre åtsittande kallingar.

Det var reklam för ett kalsongmärke. Snälla hjälp mig få fatt på detta. Så jäkla märklig reklam mitt i Aftonbladet. Men kul! 😂

Jag såg samma reklam på Youtube för någon timme sedan, och allt jag kunde tänka var "eeeyyyuck!"
Citera
2021-04-01, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Vet inte hur reklamen genereras på aftonbladet så är väl ingen ide att länka dit. Däremot reagerade jag på den också idag... och kom ihåg namnet på det udda märket och reklamen ligger på deras hemsida också.

Nu var jag snäll

https://theotherdanishguy.se/

Haha, tack!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in