Citat:
Ursprungligen postat av
Din-Granne
Du kan ju visa hur fint muslimer behandlar varandra i diverse gorevideos, steningar av kvinnor, gays som kastas ut från hustak.
Och så mordet på Kashogi initierat av den muslimska staten saudiarabien.
Liksom som han med hamburgare vagn i Ryssland som sålde med människokött ? Kineserna som äter hundar, eller dokumentären om Knutbymordet eller varför inte kolla vilka länder kristendomen erövrade. Även ett djupare samtal om olja eller Coca colas beteende mot lokal befolkningen i fattiga länder och hur de stjäl vattnet och säljer tillbaka deras egna vatten för en dyr peng.
Kan ju gå djupare in med kolet ifrån Tyskland samt hur Tyskland har lyckats klara sig så bra trots Hitlers tid ? Samt England och Frankrikes övertramp ute i världen tidigare, för att inte kolla vilka länder som har haft en drivande läkemedelsindustri och vilka länder de har "provat" sina mediciner på i första hand osv osv. Finns hur mycket som helst. Ingen är oskyldig. Bara du själv avgör om du anser dig vara berättigad och tillräckligt duktig till att hata andra före dig själv.
Antar att du aldrig har åkt och köpt kaffe på någon mack? Eller spolat extra länge med vattnet i kran? Eller anser att pengar är en "trygghet" och därmed gör dig oberättigad till att ha en åsikt i en existensiell värd där livet bör vara ovärderligt.
Eller för att inte tala om psykosen om att "äga mark" (Ditt och MITT) samt rättigheten att döda andra men likaså rättigheten att "Döda andra som inkräktar" för fattar ju rakt av att det är det du anser när du ska spy ut dig sådan här bullshit !
Du kan ju lägga till lite utav usas videor där dom mördar oskyldiga ifrån helicopter och drönare och sedan skrattar ? Eller alla gränsdragningar man gör fast vi alla lever på samma jord.
Fan vadsinnessjukt. Och jag blir sinnessjuk utav idioter som dig !
Svara på allt jag skrev eller gör dig inte besvär att skriva mer överhuvudtaget !
O glöm inte att kolla om våldet och morden i Argentina också!
Det roliga är att många tror att så fort det är en arab så är den en muslim. Men det finns KRISTNA araber också!