Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-03-21, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du bytte precis min åsikt.

Jag är numera FÖR att en vuxen lärare ska in och pilla på tonåringars sexualitet.

För en sekund sen var jag övertygad om att denna idé borde ha stannat vid den mardröm den var.

Jag tycker väl att det inte är helt fel att lära ut till ungar lite mer vettigheter än vad de hittar på internets porrsajter, men det är en väldigt stor skillnad på hur ideer fungerar i teorin och sedan i praktiken. Jag kan ju tänka mig vilket rabalder det blir om mena-ungar berätttar för patriarket där hemma vad de lärde sig i skolan när det kommer till onani, analsex, bögsex och allt det där som hon nu vill ha på schemat. Smällarna kommer skolan & lärarna få ta, så det är ju egentligen inte hennes problem.
https://youtu.be/M7zR5CNtg0o
Citera
2021-03-21, 10:25
Medlem
Jag är inte ungdom längre och kan alltså inte uttala mig om hur man ser på onani i dagens skola/ungdomsvärld. Men när jag gick i högstadiet så var det förvisso ett ständigt fniss och jämförelser grabbar emellan när det gällde bland annat ”runkmuskeln” på armen. Så det var kanske mer okej och öppet om manlig onani då.

Nu i vuxen ålder tycker jag det har tippat åt andra hållet. Sexleksaker för kvinnor marknadsförs högt och lågt medan sexleksaker för killar är mer hysh-hysh.
Citera
2021-03-21, 10:26
Medlem
FedupFlorences avatar
Vilken dåre. Finns det en stigmatisering och tabu kring onani? Idag? Sprids det myter?
Jag vill inte ens citera. Varför vill Nyheter24 publicera den där världsfrånvända?
Citera
2021-03-21, 10:34
Medlem
Kommer inte riktigt ihåg hur man såg på det hela i högstadiet, men jag fick för mig att det inte var några konstigheter med manlig och kvinnlig onani. Gymnasiet kommer jag ihåg och där kunde både män och kvinnor prata om sin onani och sitt knulleri.
Som vuxen ute i samhället får män inte prata om "fleshlight" och att använda sexleksaker medan kvinnor kan prata om dildos och allt möjligt utan problem.

Så jag tror inte Malin vet hur saker och ting ligger till. Hon kanske borde ta till sig av kunskapen innan hon uttalar sig?
Sen har vi redan sexualkunskap och biologi på skolschemat. Men Malin är kanske en grottmänniska?
Jag håller med om att det kan vara problematiskt för kvinnor att prata om, men då går vi in i invandringsdebatten igen. Och då Malin förmodligen röstat på de som har makten så förstår jag inte varför hon uttalar sig.
Citera
2021-03-21, 10:44
Medlem
quts avatar
Runka är underskattat, man får precis som man vill hela tiden.
Citera
2021-03-21, 10:50
Moderator
T-80Us avatar
Malin jobbar med att sprida dekadens och låga nivåer av barnavling hosetniska svenskar, så självklart vill hon att svenska tjejer sja bli promiskuösa slampor med sönderknullade arslen, och att svenska killar ska bli porrberoende betan som lämnar öppet mål för bruna undermänniskors djuriska lustar.

Om man inte förstår det här, så är man dum i huvudet. Varken mer eller mindre.
Citera
2021-03-21, 11:43
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Det är OK för kvinnor att ha en dildo hemma medan det knappast kan anses lika livsbejakande att ha en plast-fitta i byrålådan för en man.

Plakatjournalism som författaren har skrivit för att få sina 15 minuter i ljuset...

Precis. Varför denna besatthet av kuk?
Citera
2021-03-21, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Det hör väl till i Biologi, hon är ute och cyklar

Hon är en som trasig klocka när hon har rätt i sak att snoppar faktiskt tar mer plats än vaginor.
Citera
2021-03-21, 11:50
Medlem
Topplocks avatar
Är ju bra att få veta var man ska lägga satsen
Citera
2021-03-21, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Paradise Hotel?
Hände det där? (ser inte PH)
Dock lät det på henne som om det var något vanligt förekommande.
Citera
2021-03-21, 13:38
Pissludret Malin Nilsson såg precis ut som jag hade föreställt mig. Jag börjar tro att det är den där förbannade tjurringen som orsakar hjärnblödningen som tycks vara extremt vanlig bland svenska kvinnor.
Senast redigerad av Alfons-Bokalen 2021-03-21 kl. 14:03.
Citera
2021-03-21, 13:43
Medlem
RedXs avatar
Hon har uppenbart fel på två punkter:

1) att det skulle anses ”normalt” för killar att springa runt och olla saker (seriöst?)

2) att det sprids en massa myter om att kvinnor som onanerar får en massa skumma biverkningar.

Sedan undrar man varför det skulle behövas ett skolämne om detta. Tror aldrig att jag ögnat i ett ex av Vecko-Revyn utan att det finns nån liten artikel om självtillfredsställelse där i. Och för killar löser sig den biten av sig själv pga sexdrift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in