2021-03-19, 18:08
Medlem
Har hållit mig utanför ett par år och har därför dålig koll på branchen just nu och skulle behöva casha ut en del av mitt innehav. Känns som att många sidor för försäljning av Bitcoins är halv skumma och därför behöver jag hjälp med var jag kan sälja dem säkrast och återfå cash på mitt bankkonto?
Senast redigerad av ondine 2021-03-19 kl. 18:14.
Citera
2021-03-19, 18:09
Medlem
yournotlikemes avatar
Localbitcoins
Citera
2021-03-19, 18:14
Medlem
DigGaNs avatar
Sälja, vad betyder det och varför skulle man göra det?

Mest trovärdiga just nu är väl sidor som Binance, Coinbase och Kraken. Inte säker på vilken som är billigast. Localbitcoin finns också.

Annars kan du också kika på https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/ och sortera efter volym eller något annat, och kolla på top 10 om någon verkar vara bättre.
Citera
2021-03-19, 18:14
Medlem
haha handlade 2014 och "glömde bort" hur fan kan man glömma bort det.

iaf safello eller btcx.
Citera
2021-03-19, 18:21
Medlem
Glömde bort och glömde bort.. Jag handla för några tusen kr och den gamla datorn krashade och man flyttar osv tillslut visste jag inte vart jag hade all info ang plånboken osv. sen ser man hur kursen sticker iväg och man försöker komma ihåg vart man lagt all info osv.

Skönt nu i efterhand när man ser en avkastning på 10.000%, Lite roligt måste man få ha på sidan om också..
Citera
2021-03-19, 18:22
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
haha handlade 2014 och "glömde bort" hur fan kan man glömma bort det.

iaf safello eller btcx.

Safello och BTCX säljer väl bara BTC? Inte köper? Dessutom ska du öht. handla där SKA du skicka till en privat wallet då de stänger av dig och ditt BankID för framtida köp om du öht. gör någonting misstänksamt där.

Jag säger Localbitcoins alla dagar i veckan, både till köp och sälj. Finns ingen bättre sida gällande BTC handel enligt mig.
Citera
2021-03-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Safello och BTCX säljer väl bara BTC? Inte köper? Dessutom ska du öht. handla där SKA du skicka till en privat wallet då de stänger av dig och ditt BankID för framtida köp om du öht. gör någonting misstänksamt där.

Jag säger Localbitcoins alla dagar i veckan, både till köp och sälj. Finns ingen bättre sida gällande BTC handel enligt mig.

jo dom köper. men et är nog bättre betalt på localbitcoins
Citera
2021-03-19, 18:29
Medlem
Hur funkar localbitcoins då? Skriver jag bara till en som vill köpa att jag har X antal att sälja sen swishar personen och localbitcoins för då över min bitcoins till köparen?
Citera
2021-03-19, 19:06
Medlem
Binance app elr hemsida
Citera
2021-03-19, 19:27
Medlem
krakbraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampljus
Binance app elr hemsida

Kan man växla BTC till USD på Binance?
Citera
2021-03-19, 21:57
Medlem
localcryptos.com inga kyc samt escrow system sålt där par gånger lite och funkat bra.
Citera
2021-03-20, 05:14
Medlem
Guzs avatar
Undviker att sälja, men jag använder i första hand Coinbase Pro - en mer avancerad, men fortfarande användarvänlig, version av Coinbase. Man kan ställa in säljordrar, och jag tror att Pro dessutom har lägre avgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in