Citat:
Det är helt på beroende till person till person! Ska vara helt ärlig med dig jag och min tjej har rökt hash dagligen i 9 år minst 5-10g om dagen. Vi torskade och min tjej fick socialen och ungdomsvård i vilket resulterade att hon behövde lämna piss prov. Jag börjar googla lite kolla runt, läser en massa dumb shit haha. Men men jag tänkte vi ska göra det på vårat sätt. Hon hade 3-4 dagar på sig att bli ren. Hon var ren när hon lämnade piss och vi vart helt choockade att det funkade.
Vårat tips.
Mycket vatten oavsätt hur jobbigt det är att dricka minst 5 liter om dagen om inte mer beroende om du tränar osv.
2rör av C-vitaminer fråb Coop sockerfria. Ca 12 tabletter i varje.
Samt duscha hålla dig ren, röra på dig lite.
Dricka redbull ibland då och då.
Detta gjorde min tjej och jag svär på min mammas döda grav att hon vart helt ren på piss.
Detta kanske inte funkar alla men funkade för oss.
Mvh Dabbaaaaaababaaa
Vårat tips.
Mycket vatten oavsätt hur jobbigt det är att dricka minst 5 liter om dagen om inte mer beroende om du tränar osv.
2rör av C-vitaminer fråb Coop sockerfria. Ca 12 tabletter i varje.
Samt duscha hålla dig ren, röra på dig lite.
Dricka redbull ibland då och då.
Detta gjorde min tjej och jag svär på min mammas döda grav att hon vart helt ren på piss.
Detta kanske inte funkar alla men funkade för oss.
Mvh Dabbaaaaaababaaa
Att överkonsumera vätska och därmed späda ut urin är inte direkt okänt, välkänd metod inom främst dopingvärlden. Dock lätt att upptäcka om man mäter kreatinin, nitrit, pH och densitet i urinet.
Inom dopingvärlden hjälper inte fusket eftersom fusket med urinprovet ger samma straff som dopingen.
Inom straffrätt fungerar det dock eftersom det inte på något sätt är olagligt att överkonsumera vätska för att späda ut droghalten. Men det fungerar dock enbart på väldigt små mängder, volymen vätska som behöver konsumeras för att dölja mer än en väldigt liten mängd droger är enorm(farligt/dödligt mycket).
Din tjej hade 3-4 dagar på sig att bli ren, det är för alla utom personer med grovt missbruk nog för att få ned halterna till nära noll i sig självt.
TS undrade om det skulle synas på prov 3 timmar efter att han rökt på utan något försök att maskera bruket. svaret på det är ett solklart ja.