2021-03-15, 23:14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Det är tre mansnamn som pekas ut.

Har SEX poliser skjutit vilt, men bara männen träffat? Eller är "tre kvinnor" en internetsanning?

Jag hade för mig att det var tre kvinnor men det kanske var två kvinnor och en man. Definitivt inte tre män. Polisbefälet med i alla fall lite erfarenhet var den som "shit asså fick panik och ba´tömde magasinet" och det var en kvinna. De andra två har jag för mig var polisassistenter, för de kan väl knappast ha varit polisaspiranter.

Kanske är detta en del av anmälan, att man pekat ut/namngett bland annat fel personer?
Citera
2021-03-15, 23:20
Medlem
neuron-drones avatar
Förtal är ett så hemskt brott!

Berått mord på en downsare, fullt tillåtet!

Är lite som när någon blir knivhotad och han ger våldsmannen en rejäl KO, då åker offret dit för övervåld trots att det var fara för liv.

Vi glömmer inte Eric.
Citera
2021-03-15, 23:22
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Jag anser att hela polismyndigheten bör granskas och utredas. Det är något som inte stämmer med lagens långa arm. Så otroligt inkompetenta att man blir mörkrädd.

Instämmer. Löser man inte mer än 2% av begångna brott när fortkörning, inte stanna för stopp, inte använt bälte och fastna i alkoholblåsning räknas in så är det något sin inte stämmer riktigt.

En "kompis" har gjort några polisanmälningar på inbrott, stöld osv och allt läggs ner med vändande post. Inte precis så "han" får något förtroende för myndigheten. En sak om polisen var upptagna med att gripa och repatriera kriminella invandrare eller stoppa det utbredda drogförsäljningen till skolbarn men det är ju pensionärer som uttrycker sig klantigt på fejsbuk och fortkörning som polisen förefaller jaga.

Titta hur polisen behandlar AFA och BLM och titta hur de behandlar tex NMR. Det sjuka är att AFA och BLM hatar polisen och nationalister har i alla tider hyllat polisen. Samma sak i USA och mer eller mindre alla länder. Det vore ju "dumt" om polisen gör sig ovän med alla. Då kan det nog bli extra jobbigt att åka till jobbet.
Citera
2021-03-16, 01:02
Medlem
Mr1931s avatar
Hoppas minst en men gärna alla av Hannes Bäckström, Christian Appelgren och Johan Thulin som sköt Erik Thorell väljer samma öde åt sig själv.

Jävla pissapor allihop. Ska vara så tuffa men blir alltså helt skraja av en utvecklingsstörd oskyldig kille med leksakspistol. Jävla töntar.

Kan man swisha sitt stöd till dessa banderollviftande hjältar någonstans?

Jag är gladeligen mer än gärna med och betalar. Helt rätt gjort. Häng ut de här fega polissvinen.
Citera
2021-03-16, 02:21
Medlem
Banderollen: "
25 skott för att avrätta en handikappad.
Det behövs bara tre i era pannben. "

Jag hänger inte med att det skulle vara förtal.
Sköts Erik med 25 skott?
Svensk polis liksom Engelsk ska kanske inte ha skjutvapen.

Hur är det förtal?
Känner sig alla som skjutit ner personer med down syndrom med 25 skott utpekade på ett orättvist sätt.?
Citera
2021-03-16, 03:12
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Banderollen: "
25 skott för att avrätta en handikappad.
Det behövs bara tre i era pannben. "

Jag hänger inte med att det skulle vara förtal.
Sköts Erik med 25 skott?
Svensk polis liksom Engelsk ska kanske inte ha skjutvapen.

Hur är det förtal?
Känner sig alla som skjutit ner personer med down syndrom med 25 skott utpekade på ett orättvist sätt.?

25 skott avlossades mot Erik, vet inte hur många som träffade men tre var direkt dödande.

Förtal är en uppgifts-spridning som kan verka nedsättande mot dig som person, spelar ingen roll om det som sprids är sanning eller lögn.
Citera
2021-03-16, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://polistidningen.se/2021/03/atal-vackt-i-banderollarendet/

"Under en fotbollsmatch mellan AIK och Örebro, som ägde rum hösten 2019, strax efter att poliserna friats, höll en grupp supportrar upp banderoller med de friade polisernas namn.

Där yttrades bland annat att poliserna borde skjuta sig själva.

Två personer åtalas för grovt förtal och hot mot tjänsteman alternativt grov förgripelse mot tjänsteman."

Helt rätt.

Dessa 2 personer är hjältar. Jag har ingen empati för dessa 2 poliser som slaktade Erik.
Citera
2021-03-16, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Hoppas minst en men gärna alla av Hannes Bäckström, Christian Appelgren och Johan Thulin som sköt Erik Thorell väljer samma öde åt sig själv.

Jävla pissapor allihop. Ska vara så tuffa men blir alltså helt skraja av en utvecklingsstörd oskyldig kille med leksakspistol. Jävla töntar.

Kan man swisha sitt stöd till dessa banderollviftande hjältar någonstans?

Jag är gladeligen mer än gärna med och betalar. Helt rätt gjort. Häng ut de här fega polissvinen.

Håller med och jag Swishar gärna en slant till dessa som stöd.
Citera
2021-03-16, 05:35
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firelinefireline
Svensk polis är bra mkt mer kompetent än många andra länders poliser. Och majoriteten av poliser i Sverige gör ett jävligt bra jobb. Men du är nog lite för lite insatt för att kunna se hela perspektivet antar jag. Som jag sagt förut, givetvis finns det idioter i alla yrken och poliser som är olämpliga ryker snabbt.

Baseboll ligan borde komma tillbaka och skapa lite ordning! Skämt å sido (med lite sanning i .....)

Jag väntar med spänning på den gången jag träffar på en kompetent polis i Sverige.
Citera
2021-03-16, 05:35
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Förtal är ett så hemskt brott!

Berått mord på en downsare, fullt tillåtet!

Är lite som när någon blir knivhotad och han ger våldsmannen en rejäl KO, då åker offret dit för övervåld trots att det var fara för liv.

Vi glömmer inte Eric.

Folk har jobbat i år med att försöka övertala och bevisa att folk med Downs syndrome inte är mindre intelligenta än oss andra, sen kommer jättebebisen eric och viftar leksakspistol mot polis och sabbar allt.
Citera
2021-03-16, 06:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Stackars poppo. Tycker gott de förtjänar att hängas ut. Och det kan väl inte räknas som förtal när det är sant?

De som åtalats lär väl tyvärr dömas hårdare än grisarna som avrättade Eric.

Poliserna blev väl frikända? Då blir det förtal oavsett vad som är sant eller inte.
Citera
2021-03-16, 09:12
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Tack och lov för fobollsfans.. Sverige är räddat...

Tesen ”fotbollsintresse och lågbegåvning” har aldrig varit tydligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in