2021-03-15, 16:19
Medlem
Gontars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Onödig tråd.
Mikael Damberg ställde upp för Sossarna eftersom Löfvén inte vågade / fick för partiet.
Case closed.
Men nu ska han tydligen vara med på onsdag. Och det beror förmodligen på min ”onödiga” tråd.
Citera
2021-03-15, 16:34
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gontar
Men nu ska han tydligen vara med på onsdag. Och det beror förmodligen på min ”onödiga” tråd.
Går allt som det är tänkt blir det nyval på Fredag. Men vänta nu, det bandas väl? Blir till att räkna klippningar och se i vilket fetal-öra snäckan sitter i. Man brukar kunna se när det går fel då Anders ser ut att ha ätit en citron. På Onsdag blir det ättika blandat med vinägeransikte, tvättbräda i pannan. Stackars fan att behöva plåga sig igenom 30 minuter med en fullständig imbecill.
Citera
2021-03-16, 22:17
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Intressant. Jag var säker på min sak men hade fel.
Tack för tipset, det programmet får inte missas.
Citera
2021-03-17, 06:04
Medlem
Löfven kommer att börja slåss med Holmberg och rycka i papper och kalla allt trams och att Anders är "nazist".
Citera
2021-03-17, 06:50
Medlem
Citat:

Det är väldigt sällan jag ställer in påminnelser på telefonen, men det här får man bara inte missa, men man har väl för stora förväntningar, det blir väl den gamla vanliga repertoaren han kör; "vi har varit naiva", "vi såg det inte komma" "det får du fråga folkhälsomyndigheten/annan myndighet/allmänt skylla på någon annan" "SD är rasister".

Sen blir resten av tiden osammanhängande tugg som belyser vilken extremt låg intelligensnivå han verkligen ligger i, varje gång jag hör honom tala går det upp för mig ännu mer att han är förståndshandikappad, inget ont mot lågbegåvade men dom har inget på en statsministerpost att göra, det är ett alldeles för viktigt uppdrag som faktiskt kräver lite intelligens och sunt förnuft, vilket är en total avsaknad inom Socialdemokraterna.
Citera
2021-03-17, 13:31
Medlem
Rammsbergs avatar
Kan man anta att 30 minuter är bandat och klippt och att åtminstone Löfven har fått frågorna i förväg samt att hans stab har strukit/ändrat de frågor Löfven inte är bekväm med? Någon som vet? Holmberg tycks dock besitta en stor integritet och han brukar vara ganska tuff, så kanske Löfven inte fått frågorna i förväg.

Detta måste förstås ses.
Citera
2021-03-17, 14:36
Medlem
Gontars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Löfven kommer att börja slåss med Holmberg och rycka i papper och kalla allt trams och att Anders är "nazist".
Och inte minst ”käbbel”.
Snart dags att ta fram stora skämskudden och krypa upp i soffan.
Citera
2021-03-17, 18:10
Medlem
Han kommer att göra som Hallengren, prata extremt mycket för att tiden ska gå. Det kommer bli haranger utan dess like för att han ska slippa få så många frågor.
Citera
2021-03-17, 18:33
Medlem
Ördögs avatar
Han gör en aldrig besviken! Demokratin är i fara om inte sosseadeln får fortsätta styra och ställa!

Löfven: Demokratin i fara vid maktskifte i Sverige

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/lofven-demokratin-i-fara-vid-maktskifte-i-sverige
Stefan Löfven --- säger att ett samarbete med Sverigedemokraterna kan komma med ett högt pris då partiet inte kommer att stödja Kristersson som statsminister utan att få rejält betalt för det. De kan till och med kräva odemokratiska reformer, tror Stefan Löfven.

– Jag är orolig för det, säger han.

Statsministern uppger vidare att inleder man ett samarbete med Sverigedemokraterna, då tar man ”rejäl risk”, även demokratiskt.

– Kristersson ska inte tro att att Sverigedemokraterna lägger sig och säger gör som du vill. Det kommer de inte att göra och då är det fara å färde för vårt land, säger han.
Citera
2021-03-17, 18:38
Medlem
Vad skall man säga --- jag hade visst fel. Vilket i sig är något Stefan aldrig skulle säga.
Citera
2021-03-17, 19:40
Medlem
Hinterstoissers avatar
Tråkigt att man lämnar så stor del av programmet åt corona. Det ger honom stora möjligheter att skylla ifrån sig och börja prata om vikten av att stödja sig på "experter".
Citera
2021-03-17, 19:47
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Han gör en aldrig besviken! Demokratin är i fara om inte sosseadeln får fortsätta styra och ställa!

Löfven: Demokratin i fara vid maktskifte i Sverige

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/lofven-demokratin-i-fara-vid-maktskifte-i-sverige
Stefan Löfven --- säger att ett samarbete med Sverigedemokraterna kan komma med ett högt pris då partiet inte kommer att stödja Kristersson som statsminister utan att få rejält betalt för det. De kan till och med kräva odemokratiska reformer, tror Stefan Löfven.

– Jag är orolig för det, säger han.

Statsministern uppger vidare att inleder man ett samarbete med Sverigedemokraterna, då tar man ”rejäl risk”, även demokratiskt.

– Kristersson ska inte tro att att Sverigedemokraterna lägger sig och säger gör som du vill. Det kommer de inte att göra och då är det fara å färde för vårt land, säger han.

Stefan Löfven (S) ser ett hot i att M/KD/SD kan komma att minska på invandringen av blivande S-väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in