Citat:
Ursprungligen postat av
NoExcuse4Violence
Jag hoppas att det här inte leder till onödigt våld. Våld är alltid fel oavsett vem som begår det. Jag tror att det är lätt att som västerlänning titta mot muslimska samhällen och endast se problemen som finns där. Men det finns alltid två sidor av myntet. Titta t ex på Dubai där stölder, våldtäkter och annat är nästan obefintligt tack vare hårda straff och stränga lagar. Ibland får man ge upp vissa friheter för att få ökad trygghet.
Och ändå är det våld du kommer få uppleva. Det är såna som dig som förstört sverige. Tyvärr har vi över 80% i befolkningen som tänker som du. Medan landet invaderats av fienden i årtionden, och de har bevisligen fört ett lågintensivt krig mot oss så har ni inte gjort någonting annat än att klaga på att vi som är emot invasionen är "rasister" och ni har bekämpat oss överallt i samhället, på arbetsplatser i sociala medier, överallt.
Nu får ni skörda er idioti. Tror ni att islamisterna kommer att skona er? Ni fattar inte vad ni har gjort. Sverige och hela Europa kommer i framtiden lida något enormt, vi kommer få det värre än judarna under andra världskriget.
Hur vet jag det? Se bara vad som hände de kristna i mellanöstern där islam drog fram. UTROTADE! Tro inte att muslimerna som finns här är fredliga. De bidar sin tid, och när de anser att de är starka nog så kommer du få se...
Dags för dig och andra som dig att informera er och ställa er på rätt sida:
https://www.thereligionofpeace.com/