Citat:
Ursprungligen postat av
KnasTrams
Intressant inlägg, men vad bygger du allt det här på? Är det rykten på stan eller?
Jag har redan tidigare efterlyst något substantiellt som knyter MÄ till denna utpekade bordellmamma på Östermalm.
----------------------------------------------------------------------
Köper det jag också .. SÅ bra påläst är man inte om man inte på ngt vis är mer " Inne " i detta
Det kan då finnas en risk med desinformation.
Men om vi börjar med Strandvägen Knarkarna så ser affärsidén ut att ha varit langa knark till Rikemans barnen .
För att sedan pressa på pengar .. Om man gissar har man krävt likvid för en Fabricerad Knarkskuld
Då kan pappa välja på att Betala eller ringa Snuten
Har ungen beroende eller annars är insyltad kan snorungen åka dit. Om man ringer snuten.
Då finns det så klart andra lösningar .. Säkerhetsföretagen .. Eller värre ..
I den andra tråden förekommer uppgiften att Clark Olofsson har ordnat hembesök hos Eskortdamernas madam. Som påstås ha anmält nämnda hembesök
Facktermen lär väl i den delen bli " Torpedjobb " .. Clark kan vara såväl inte vara Humanist i den delen om en Polare ber om hjälp. Men i vart fall " Taxipengar " lär få aktualitet om man inte har andra affärer gemensamt.
Om denna madammen är involverad i " Eskort leveranser " till Lambertz m.fl
Så kommer det fler frågor kanske ..Vilka rikemans barn blev kidnappade ..Vilka knarkar ..
Hur kom Clark Olofsson in på banan .. Vad har säkerhetsföretagen gjort .. Med Vilka Kontakter med det riktiga Rättsväsendet .. ??
OM Strandvägen knarkarna har egna känningar bland Clark och Ute i Ghettot man hämtar in
Vid behov...
SÅ har väl Ygemans synpunkter på omdömet
" Göda den Kriminella Ekonomin " förnyad aktualitet ...
Med ngn Privat Justis utanför den Ordinarie som agerar utan insyn.
Förfaranden som kan leda käpprätt åt h..e
Oligark liknande förhållanden där den som har den Största Maffian i sin Sold klarar sig Bäst.
Så därför är kopplingen av intresse .. Sålde damen knark och Fruntimmer
Eller " Bara " knark
Kan tänka mig att snuten och Svetsar Steffe ..tänker pinka revir.. Hördes om Knarklangare på Kunga barnens Skolor Det är en NoNo -- Det kan man nog glömma leder rätt..
Kommer bli tufft för Kidnapparna tror jag.