2021-03-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Kanske inte värst men en honorable mention till Rågsved. Minns när man var yngre och skulle köpa smuggelsprit och så fort man klev av tunnelbanan sprang folk fram till en och skulle sälja all möjlig (olaglig) skit.

Ah drogsved! Minns också att det fanns en kiosk där man styckvis kunde köpa 1cigg+1rullpapper för 5 eller 10kr haha...
Citera
2021-03-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aabbcc123
Ah drogsved! Minns också att det fanns en kiosk där man styckvis kunde köpa 1cigg+1rullpapper för 5 eller 10kr haha...

Drogsved var faktiskt ganska fyndigt!
Citera
2021-03-10, 17:53
Medlem
Bandhagen en förort där man håller käften och röstar på Såssarna stor andel vänstervridna med hygglig inkomst blandat med riktigt bidragstrash mångfaldsanhängare tror att pizzerian skulle utvisas om SD fick styra å ställa. Mer korkade förportsbor får man leta efter.
Citera
2021-03-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Blackeberg och Hässelby gård spelar inte samma i division. Allt med postort Skärholmen är i prinpicpe en no go zone. Du har mer ghetto på Södra sidan, t.ex. Norsborg, Fittja och Alby. Polisen la tom polisstationen i Fittja, eftersom man vågade inte har den kvar där.

Värsta Tunnelbanne stationen är Kymlinge, där stannar inte ens Tunnelbana längre.
Tunnelbanan har väl aldig stannat i kymlinge
Citera
2021-03-10, 19:33
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Visst är det konstigt att det kan skilja så mycket när det rent geografiskt skiljer så lite?

Inte ett dugg konstigt.

Hallonbergen = vidriga miljonprogramshus. Duvbo = villor från förra sekelskiftet.
Citera
2021-03-10, 19:34
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Tunnelbanan har väl aldig stannat i kymlinge

Hahaha, exakt. Vad var det för amatör som påstod att t-banan inte ens stannar i Kymlinge längre 😂
Citera
2021-03-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Hahaha, exakt. Vad var det för amatör som påstod att t-banan inte ens stannar i Kymlinge längre 😂
en del gissar el nåt
Citera
2021-03-10, 20:20
Medlem
fckmebackwardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Inte det minsta sant.

Jodå, har du varit på Vasagatan efter 02.00 typ? Fullt av pundare och folk som söker slagsmål.
Citera
2021-03-10, 20:49
Medlem
Enebyberg. Så långt från gud och så nära Djursholm.
Citera
2021-03-10, 21:45
Medlem
Södra Stockholm är ingenting i jämförelse med Rinkeby, Tensta och Hallonbergen ifall man talar trygghet. Fittja är betydligt säkrare även om det händer mycket skit där också, men det finns fler svenskar.

Med det sagt, om du går i Skärholmen under en sommardag och inte fick se skyltar som avslöjade var du befann dig så hade du trott att du var i någon stad i Mellanöstern.
Citera
2021-03-11, 00:27
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBO990
Är verkligen Rinkeby säkrare på dagen? Tänker på det utrikiska nyhetsbolaget som var där och blev attackerade för några år sen.
Jag har varit där några gånger. Sist jag var där satt jag på torget en lång stund och drack öl i solen. Var ingen som sa någonting eller gjorde något.
Citera
2021-03-11, 01:06
Medlem
Östermalm, aldrig någonsin stött på större rövslickare jag tar hellre en månad i "orten" än ett dygn med falska personer, men det är jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in