Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Skämtar du eller? Conny Andersson är ett riktigt jävla stolpskott.
Se exempelvis Conny's medverkande i "Att rädda ett barn". Han hade lika fel då som nu.
https://www.svtplay.se/dokument-inifran-att-radda-ett-barn
Går även om att läsa mer om Conny här:
(FB) SwebbTV: Lördagsintervju med före detta polis Conny Andersson. "Herregud..."
Tycker synd om föräldrarna som fått en sån dåre på halsen.
Tittade igenom tråden om Conny Andersson och kommentarerna där. Jag fattar ju att han inte är en enkel och okomplicerad nänniska, men jag förstår ju att han också är utsatt för mycket förtal.
Nej, i stort litar jag på vad han säger även om jag naturligtvis inte kan lita på allt, därtill vet jag för lite. Men det här fallet med Deniz Arda har jag följt från början. Jag har läst på den andra nu stängda tråden också. Och ja, Conny Anderssons berättelse stämmer överens med vad jag uppfattat av händelseförloppet.
Naturligtvis kan inte jag säga vad som är rätt eller fel, det är bara vad jag uppfattat. Jag har aldrig trott på självmordspåståendet.
Aldrig!
Men i trådarna här har det förekommit folk som påstått saker så man undrat vad de har för agenda egentligen. Så aggressivt har de fört fram sina teorier eller som de ansett sitt exakta vetande.
Föräldrarna bör absolut respekteras!