2021-06-29, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Helt meningslöst att länka till låsta artiklar. Förstår inte varför folk gör det överallt.
Det är inte alls meningslöst, men jag förstår dig som har liten hjärna. Svaret är att minst 90% är journalister eller aktiva inom redaktionen. Det handlar om pengar, pengar och återigen pengar, sedan lite bekräftelse också. Tänk att dag in dag ut skriva saker som ingen läser.
Citera
2021-07-02, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Ej tillåtet enlig fb regler
Får ej vara komplett artikel..

”Nu har bevisningen stärkts mot de tre ungdomar som misstänks för dödskjutningen i Markbacken i februari.
– Tingsrätten gick på min linje. Nu har vi längre tid på oss att få klar utredningen, säger Inger Sandström, åklagare.
Alla tre är nu häktade på sannolika skäl misstänkta för inblandning i mordet.”
De kommer ut snart ingen av de har med det och göra.
Citera
2021-07-02, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lello10
När domen kommer mot de som är häktade så kommer det hända grejer. Använd hjärnan och var smart.
Bror du verkar veta mycket walla. T@her har själv sagt att två killar av de tre har inget med det och göra.
Var snäll och lägg inte ut andras namn de har inget me det o göra!
Citera
2021-07-02, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Mycket skitsnack. Om dom är så lätta måltavlor varför har ingen satt ett finger på dem hittills?
Aina har plockat alla och gjort husrannsakan och inget har anträffats. De är oskyldiga.
Citera
2021-07-02, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vavetdu
Aina har plockat alla och gjort husrannsakan och inget har anträffats. De är oskyldiga.

Så du har koll på förundersökningen i sin helhet?
Citera
2021-07-06, 14:11
Medlem
Citat:
Bror du verkar veta mycket walla. T@her har själv sagt att två killar av de tre har inget med det och göra.
Var snäll och lägg inte ut andras namn de har inget me det o göra!

Det tror jag han absolut inte har sagt. Då säger han olika
Citera
2021-07-07, 00:12
Medlem
Citat:
Vad vet du? Jobbar du som polis?
Alla sitter häktade med högre misstänksgraden.
Citera
2021-07-30, 09:03
Medlem
Du är flashback gangster, medans vi lever den här skiten på riktigt.
Sha*in har 95 procent med alla skjutningar och göra, fast han är aldrig på plats.Har tidigare varit vän med råttan, Det är så här Sha*in jobbar ger order till Om*d och Har*s sen går ordern ner till Nasrud*n, som går till Al*x och han som är med i Wol*ds musik video, som håller kalasnikov som gör jobbet.

Polisens självsaneringsprogram, dem vill att vi ska mörda varandra.Så jag ska sanera allihopa inblandade, inklusive dem korruptapoliser som vill vara med i maffialigan.
Senast redigerad av Sanning1234 2021-07-30 kl. 09:08.
Citera
2021-07-31, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanning1234
Sha*in har 95 procent med alla skjutningar och göra, fast han är aldrig på plats.Har tidigare varit vän med råttan, Det är så här Sha*in jobbar ger order till Om*d och Har*s sen går ordern ner till Nasrud*n, som går till Al*x och han som är med i Wol*ds musik video, som håller kalasnikov som gör jobbet.

Polisens självsaneringsprogram, dem vill att vi ska mörda varandra.Så jag ska sanera allihopa inblandade, inklusive dem korruptapoliser som vill vara med i maffialigan.
Vem fan är du då? Berätta vem du är om du är så modig o lever den här skiten på riktigt
Citera
2021-07-31, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanning1234

Medans vi lever i de? Är du med i de så kallade ”kriget” eller?? Alltså förlåt mig men sitta här o ba du läser o du ser osv osv bara för att försöka provocera något du inte ens vet om du kan provocera är ju bara löjligt..o hade du på riktigt varit med i ”kriget” som du skriver hade du aldrig suttit här o larvat dig..vad då är du Örebro kartellen 2.0 eller? Hahahaha gud så löjligt
Citera
2021-08-09, 21:00
Medlem
Är det någon som har koll på Al*x K*iski’s närmsta krets? Har han flickvän? Och om så är fallet vet nån vem hon är ? eller har nån info?
Citera
2021-09-07, 10:19
Medlem
Någon som känner till vem den nu fjärde personen som sitter frihetsberövad är?

https://www.na.se/logga-in/ytterligare-en-gripen-efter-mord-i-markbacken-polistillslag-tidigt-i-morse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in