2021-10-12, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Nej det tycker jag inte. Och detta är ju ÄNNU en av hennes sjuka grejer hon tar ut röven på nån… Hon har även varit ”gravid” under sina snart 8 månader i häktet, hon skulle väl bli den första kvinnan att föda… ja typ spirituellt men nu va hon visst inte gravid längre

Jag reagera på att hon även skulle vart gravid när de ansökte om att få hyra nuvarande huset. Då har hon snart vart gravid ett år?
Inte så konstigt kanske om dom kullar varje dag som nån av dem sa. Fast dom har inget varmvatten 🤢
Citera
2021-10-12, 11:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte. Och detta är ju ÄNNU en av hennes sjuka grejer hon tar ut röven på nån… Hon har även varit ”gravid” under sina snart 8 månader i häktet, hon skulle väl bli den första kvinnan att föda… ja typ spirituellt men nu va hon visst inte gravid längre
Nja, Jungfru Maria var nog först; men hyndor kan väl bli skendräktiga...
Citera
2021-10-12, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nja, Jungfru Maria var nog först; men hyndor kan väl bli skendräktiga...

Haha ja det klart Maria va först tänkte inte på de 😂
Citera
2021-10-12, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag reagera på att hon även skulle vart gravid när de ansökte om att få hyra nuvarande huset. Då har hon snart vart gravid ett år?
Inte så konstigt kanske om dom kullar varje dag som nån av dem sa. Fast dom har inget varmvatten 🤢

Ja detta va ju alltså nu under häktningstiden så det är ju lite omöjligt och det hade hon tillslut insett själv
Citera
2021-10-12, 13:37
Avslutad
Citat:
Ja detta va ju alltså nu under häktningstiden så det är ju lite omöjligt och det hade hon tillslut insett själv

Får man fråga hur du har insyn i detta?
Citera
2021-10-12, 14:33
Medlem
Mattias må ju inte vara den skarpaste kniven i lådan - men det han säger i förhör stämmer ju till skillnad från det Rosanna uppger. För varje förhör gräver hon gropen djupare….
Citera
2021-10-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrontunga
Mattias må ju inte vara den skarpaste kniven i lådan - men det han säger i förhör stämmer ju till skillnad från det Rosanna uppger. För varje förhör gräver hon gropen djupare….

Precis, från start börjar hon gräva kan man säga.
Citera
2021-10-12, 14:57
Medlem
Citat:
Får man fråga hur du har insyn i detta?

Det får man fråga… Jag har varit väldigt insatt i allt detta från start så är det mer än så behöver jag inte säga
Citera
2021-10-12, 15:05
Avslutad
Jag beställde precis ljudförhören på usb. Men jag undrar, varför kan de inte skicka filerna via mail? Det har ju gått förut.
Citera
2021-10-12, 15:11
Medlem
Citat:
Precis, från start börjar hon gräva kan man säga.
Exakt!
Om de som ska se till att det blir en rättvis dom inte förstår vem som är hjärnan bakom detta så bör de byta jobb.
Citera
2021-10-12, 15:16
Medlem
Citat:
Det har du alldeles rätt i, jag ser det nu jag med. Men det har runnit en hel del. Är det stänk eller Rosanna som planterat tro?

Jag tror det kan vara stänk? Tänker om han kör något slag med yxan bör det stänka. Men sen skulle nog Rosanna lätt kunna plantera, hon verkar ju heeelt knäpp
Citera
2021-10-12, 15:34
Medlem
Citat:
Jag beställde precis ljudförhören på usb. Men jag undrar, varför kan de inte skicka filerna via mail? Det har ju gått förut.

Låter ju jättemärkligt att man inte kan få ljudförhören på fil 😑 Men med lite tur så får man inspelningarna från rättegången på fil, det borde man väl kunna begära ut efter fredagen om det inte förlängs?

Har du lust att slänga upp ljudförhören här sen så vore jag oerhört tacksam, jag saknar nämligen dator 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in