2021-02-21, 09:19
Medlem
Herkulesbigs avatar
Som riddarhuset nämnde, köp en bostadsrätt. Bo billigt, nu när du närma dig pensionen!
Citera
2021-02-21, 09:28
Avslutad
2 miljoner är schyssta fickpengar på trivselkontot, räcker hyfsat länge till resor och allehanda nöjen men tipsen om att köpa hus och grejer? Neger, snälla... Vad får man för kåk för två mille?

Fortsätt jobba och lev som en miljonär på helgerna. Det är inte kattskit.
Senast redigerad av -boyakka- 2021-02-21 kl. 09:30.
Citera
2021-02-21, 09:38
Medlem
Köp ett vinterbonat fritidshus kontant så du bara betalar underhåll, el o vatten. I längden ett bättre och billigare boende än hyresrätt.
Citera
2021-02-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Köp kryptovalutor för hela bunten, ett par olika valutor som t.ex. BCH, ETH, Polkadot, vänta 2 år och ha 10 miljoner eller mer istället. Aktier är för amatörer.
Hej, vet du var man kan köpa seriösa kryptovalutor? Ja vet att man kan Goggla sig fram, men jag höll på att bli Rejält lurad på allt jag hade för inte länge sedan. Därför är jag tacksam för något svar.
Citera
2021-02-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porschepojken
Hej, vet du var man kan köpa seriösa kryptovalutor? Ja vet att man kan Goggla sig fram, men jag höll på att bli Rejält lurad på allt jag hade för inte länge sedan. Därför är jag tacksam för något svar.

Binance / Kraken är seriösa.
Citera
2021-02-21, 11:47
Medlem
Tänker att det är en bra idé är att placera en del av pengarna på börsen. Det är upp till dig att bestämma hur stor del.

Du skriver att du är okunnig inom ekonomi, aktier osv. Jag skulle säga att en bra början är att läsa på om indexfonder.

Ett sista råd, kom ihåg att alltid läsa på själv för att förstå risk. Inte lita blint på alla råd du får här på flashback, internet osv. Detta gäller såklart även mina råd

Grattis till vinsten!
Citera
2021-02-21, 13:52
Medlem
lemmelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AktieStrindberg
Om ni har vunnit så är det på något annat än Europatipset eller Stryktipset för det har inte varit någon utdelning som överstiger 1 miljon i år.

Detta inlägget.

Den enda möjligheten är att trådskaparens tipparlag tog hem 18 st av totalt 20 st kuponger som fick in 13 rätt den 17:e februari. Annars är det omöjligt om de vann i år. Tidigast möjliga vinst är sedan den 11:e november, givet att de tog hem bägge två kupongerna med 13 rätt. I övrigt är det, sett till de påstådda sex miljonerna, bara småpengar som delats ut på väldigt länge.
Senast redigerad av lemmeln 2021-02-21 kl. 14:03.
Citera
2021-02-21, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Binance / Kraken är seriösa.
Okej, då ska jag kolla. Tack
Citera
2021-02-21, 14:05
Medlem
substitutes avatar
Ledsen för sent svar men tack så hjärtligt för alla råd och tips. Har festat nu, fem dagar i sträck och inte haft funderingar alls riktigt men ny bostad blir det. Sen har på fyllan erbjudit tjejer på bygden ca 20 000 om jag får fota dem nakna osv. Ingen som svarat än, antar att man går in i något storhetsvansinne...aldrig haft en krona över tidigate
Citera
2021-02-21, 14:11
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmeln
Detta inlägget.

Den enda möjligheten är att trådskaparens tipparlag tog hem 18 st av totalt 20 st kuponger som fick in 13 rätt den 17:e februari. Annars är det omöjligt om de vann i år. Tidigast möjliga vinst är sedan den 11:e november, givet att de tog hem bägge två kupongerna med 13 rätt. I övrigt är det, sett till de påstådda sex miljonerna, bara småpengar som delats ut på väldigt länge.

Det var just den vi hade 18 av 20 kuponger som vi fick in. Ingen hade 13 tror jag, just denna omg men 12: orna gav ca 220.000 och vi hade flera 12: or.
Citera
2021-02-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmeln
Detta inlägget.

Han skrev att de var ensamma om att få alla rätt, så 14:e feb kan det inte heller vara .

Lite skrämmande att folk inte har mer kritiskt tänkande när de läser inlägg på Flashback.
Senast redigerad av AktieStrindberg 2021-02-21 kl. 14:17.
Citera
2021-02-21, 14:17
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AktieStrindberg
Han skrev att de var ensamma om att få alla rätt, så 17:e feb kan det inte heller vara.

Lite skrämmande att folk inte har mer kritiskt tänkande när de läser inlägg på Flashback.

Jag kan väl skicka bild på utbetalning till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in