Citat:
Ursprungligen postat av
Gronladan
Jag menar ingenting. Jag frågade vad de tillför?
Det är alltså en kultur för hundratals år sedan de vill bevara? Kan säga att samhället och kulturen såg bra mycket annorlunda ut för 200 år sedan, men det förstår du nog. Vi lever i ett modernt samhälle och inte på 1800-talet. Vad exakt definerar de som skadligt, och vad ej? Varför ska folk inte kunna beblanda sig med andra kulturer om de vill, menar du?
Ja jag förstår att det är svårt att förstå..när man är vänsterlagd. Bedövande statistik runt om i europa visar på att menaländer inkl ett antal fler uländer inte tillför nån god inflytelsepåverkan samt samverkan med europeisk ursprungskultur, samtids-etnisk kultur och utveckling.
Kultur är många saker som även har med välfärd att göra. Menaländer har ingen bra kultur helt enkelt för att utveckla en i-lands kultur
De kan ha ett par stycken spännande maträtter som man själv kan härma, men det är ungefär allt de uppfunnit eller skapat grovt hugget. Kultur har även med intelligens att göra och vi behöver inga fler städare, taxichaffisar och mcdonalds burger flippare eller klagomåsar, klaner, kriminalitetsfaktorer osv.
Kultur är även en stark intressant historik, evolution, innovation, teknologi, uppfinningar, litteratur och skönlitteratur , konst, musik mm.. Jag ser väldigt få till inga såna skapelser ifrån massinvandringen som kan betecknas som nåt av positivt värde eller byggande för Sverige eller nordeuropa
Modernt samhälle som du säger har därför inget att göra med massinvandringen utan de drar tillbaka klockan till 1800 talet .. Nu trillar väl poletten ner eller ?