2021-02-11, 02:10
Medlem
Åkte fast av kontrollanterna för nästan en månad sen, fick en tillägsavgift för 1500 och har ingen aning om vad jag håller på med. Har inte betalat än men har inte heller fått någon påminnelseavgift även fast det gått mer än 21 dagar. Blir det problem om jag betalar 1500 till det gamla plusgirot & ocr nummer eller borde jag vänta på att jag får påminelseavgiften och betala allt samtidigt då? All hjälp och info uppskattas
Citera
2021-02-11, 03:00
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BingBongBangBoiii
Åkte fast av kontrollanterna för nästan en månad sen, fick en tillägsavgift för 1500 och har ingen aning om vad jag håller på med. Har inte betalat än men har inte heller fått någon påminnelseavgift även fast det gått mer än 21 dagar. Blir det problem om jag betalar 1500 till det gamla plusgirot & ocr nummer eller borde jag vänta på att jag får påminelseavgiften och betala allt samtidigt då? All hjälp och info uppskattas

Då är väl risken att du får ett påslag för påminnelsen, vet inte vad dom tar men räkna minst 300:-

Har du ändå tänkt betala, ring dom.
Citera
2021-02-11, 06:12
Medlem
Du får en påminnelse, garanterat. Den kostar 50:-, sen är det inkasso.
Citera
2021-02-11, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Då är väl risken att du får ett påslag för påminnelsen, vet inte vad dom tar men räkna minst 300:-

Har du ändå tänkt betala, ring dom.
Väntar du för länge kommer du att få en betalningspåminnelse med en påminnelseavgift på 50 kr.

Såå alltså 50kr inte 300kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in