2021-02-04, 14:01
Medlem
Om mamma eller pappa säger:
"Bara du inte träffar nån med invandrarbakgrund från Järva"
så är det precis vad som kan hända. Kanske ser du henne
med slöja och Koranen i hand inom en kort framtid. Har sett
många ex på att det är en TROTS mot sina föräldrar. Jag sa
till min dotter att "bara du inte träffar en sån där Djursholmskille
med blonderad flygig frisyr som heter Iiiiiiivan och spelar golf och
har gått på Östra Real. Det var ganska precis vad hon gjorde.
Bättre att åka ut till Lidingö och se henne bada i deras pool
än att få Ahmeds bil parkerad utanför med gangster-rap dånande.
En Blondinbella kopia är hon... Helt enligt min plan.
Senast redigerad av Japanskrapan 2021-02-04 kl. 14:07.
Citera
2021-02-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Kvinnor vill ha en civiliserad man med kapaciteten till våld. Det har inget med kriminalitet att göra i sig utan snarare mannens kapacitet till våld. Att ha ett våldskapital är inte detsamma som att släppa ut sina aggressioner och spöa upp random folk. Men tryggheten det ger att mannen kan försvara henne är något de allra flesta letar efter.

Vette fan om jag vill tro på det sista nämnda. Oftast är kriminella pundare ynkliga och svaga.
Utan mer att det handlar om spänningen.
Citera
2021-02-04, 14:38
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Vette fan om jag vill tro på det sista nämnda. Oftast är kriminella pundare ynkliga och svaga.
Utan mer att det handlar om spänningen.

Pundare ÄR ofta ynkliga och svaga då de prioriterar att bli höga istället för att gå till gymmet. Men en man som utstrålar alfabeteende kommer alltid dra till sig kvinnor. (Nej kriminalitet är inte en alfa egenskap)
Citera
2021-02-04, 15:34
Medlem
beardbraids avatar
"om jag jobbar hårt och satsar allt på jobbet kommer jag bli mellanchef om 15 år och då får jag 2000 kr mer I månaden, då kan vi kanske köpa en koreansk bil som bara är 5 år gammal! "

Vs

"Om jag jobbar hårt och satsar allt kommer jag bli bli mångmiljonär och diktator i ett mindre sydamerikanskt land och åka Mercedes 600".

Vassego och välj.
Citera
2021-02-04, 16:01
Medlem
Tribolts avatar
Föräldrar. Jag känner inte en enda kvinna som är tillsammans med en kriminell människa. Kan bero på att det är ett intellektuellt folk. Kan bero på att de hade trygga uppväxter.

Men släpp tanken att det är normalt för det är det icke. Har ni kriminella i era umgängeskretsar så är det bara dem ni är. Sanna mina ord!
Citera
2021-02-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
"om jag jobbar hårt och satsar allt på jobbet kommer jag bli mellanchef om 15 år och då får jag 2000 kr mer I månaden, då kan vi kanske köpa en koreansk bil som bara är 5 år gammal! "

Vs

"Om jag jobbar hårt och satsar allt kommer jag bli bli mångmiljonär och diktator i ett mindre sydamerikanskt land och åka Mercedes 600".

Vassego och välj.

Haha! Alternativ ett är svintråkigt svenssonliv, absolut.

Alternativ 2 är livslång kontakt med soc, ta med barnen och besöka pappa på kåken, sälja dopingpreparat till väninnorna på sidan av för att slippa jobba när mannen blivit skjuten eller tjackis på heltid.

Det är inte många kriminella som slutar i en Merca i sydamerika.
Citera
2021-02-04, 17:52
Avslutad
För de föredrar den destruktiva instabila livsstilen framför den stabila konstruktiva.

De föredrar hellre i att sluta i en likpåse med 10 skott i pannan eller in och ut ur fängelse som en jojo, än att leva ett normal funktionerande liv där man följer samhällets normer.
Senast redigerad av Vafalls09 2021-02-04 kl. 17:57.
Citera
2021-02-04, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Föräldrar. Jag känner inte en enda kvinna som är tillsammans med en kriminell människa. Kan bero på att det är ett intellektuellt folk. Kan bero på att de hade trygga uppväxter.

Men släpp tanken att det är normalt för det är det icke. Har ni kriminella i era umgängeskretsar så är det bara dem ni är. Sanna mina ord!

Finns inte en enda snygg kvinna som inte blivit knullad av en bad boy, du är naiv.
Citera
2021-02-04, 19:49
Medlem
De blir KÅTA av att leva farligt, gärna bli misshandlade och våldtagna av rejäla karlar, bara för att i nästa sekund försöka framställa sig själva som oskyldiga stackars offer och gärna skrika "#metoo" i tv-rutan för lite atttention och 5 sekunders fame. Det är självklart därför de röstar in alla dessa förbannade invandrare med öppna famnar. Vakna upp för i helvete.

Det finns ingen logik i sliddjuren. Bara att tuta och Köra. Välj och vraka. Den du vill ha är det bara att ta. Om hon nu inte gillar det och anmäler dig för våldtäkt så är det bara att säga att det är ett gammalt borderline ex som är besatt av dig och falskt anklagar dig för våldtäkt bara för att hon vill ha din uppmärksamhet och bli tillsammans igen. Funkar 9/10 gånger.
Senast redigerad av EAsportsItsInTheG 2021-02-04 kl. 19:56.
Citera
2021-02-06, 19:55
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt

Så hybristofili som fenomen är helt beroende av miljö? Jag har en släkting uppvuxen i en prästfamilj som hade en badboy-dragning. Men du verkar ju ha koll på det här, så det måste vara hennes plats i syskonskaran då.
Citera
2021-02-06, 19:59
Medlem
Fettsugnings avatar
Vem bryr sig om vad kvinnor vill och gör? Ni hanrejer sitter och diskuterar icke-problem.
Citera
2021-02-06, 20:32
Medlem
Rozenkvartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Hybristofili.
Behöver inte vara!

Personligen tror jag överlag kriminella män har högre halter testosteron. Mer manliga, mer sug i blicken. Detta finns såklart hos icke-kriminella män också men inte i lika stor utsträckning. De utstrålar alltså att de är dominanta i sängen, vilket är välkänt många kvinnor tycker om. Krävs ju ändå en viss dominans för att ens våga leva på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in