2025-03-07, 20:11
Medlem
Kalle.webmasters avatar
Jag brukar köpa mina boxerkallingar på Dollar Store. Funkar perfekt för mig.
Citera
2025-03-17, 09:04
Medlem
Har provat många kallingar i mina dar.
Har alltid tyckt om Björn Borg. Sitter åt med lagom mycket stretch.
Håller över tid, inte en massa trådar som far.

Alldeles för dyra kallingar från diverse modehus går bort. Inte bra kvalité för priserna.
De får också minus per automatik för att de sätter 30 grader på tvättlappen.
Alla kalsonger ska tvättas i 60 grader, så att komma med 30 grader håller inte.

Gillar inte heller bögarnas favorit AussieBum. Så små i storleken. Funkar kanske för killar med små ärtor till skinkor, men inte för mig som har RÖV.
Citera
2026-02-22, 16:55
Medlem
Paddan1000s avatar
Vilken kalsong är det som gäller nu, om man vill att de ska vara både hållbara och bekväma.

Jag brukar köpa Björn Borg kalsonger på Ullared, men de går alltid sönder i grenen efter något år eller två. Det brukar vara samma problem med andra märken som exempelvis Puma kalsongerna jag också köpt på Ullared, men jag vet jag att det går att göra kalsonger som det inte går hål i eftersom jag hade Newbody kalsonger tidigare som höll i 6-8 år och när de väl gick sönder var det runt resåret i midjan och inte i grenen.

Sedan vill jag att kalsongerna ska vara bekväma också. Jag har nyligen köpt några Comfyballs bomullsversionen när det varit REA. De är okej, men halkar ned lite där bak när man sitter ned. Jag testade att gå upp en storlek och det blev lite bättre, men de glider ändå lite mer än Björn Borg som jag ser som branschstandarden. Jag tror att problemet kan delvis förklaras av det breda resåret som liksom fjädrar nedåt när det viker sig under ölmagen. Annars fortsätter jag gärna med Comfyballs för märkets skull. Mitt första par var deras diskreta stealth version med svart text på svart bakgrund, men sedan tänkte jag skit samma och bär nu synlig logga som tecken på min status och rikedom.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in