Sök ove fage*r blindtarmen om du vill se hur bo ser ut.
Hoppas inte det isf är det en halv släkting till mig. Polisbilen står iofs precis utanför hans garage men jag kan inte få tag på nån som vet mer just nu.
Kan BO ha hyrt ut ett hus till MGM? Och det uppstått nåt bråk om det?
Tänker om BO har en gård eller liknande brukar det finnas fler fastigheter.
Verkar ju ändå som polisen visste vilka de skulle gripa direkt så någon koppling borde finnas?
OT fråga men varför sätter man ut * i namnen? Jag kanske gör något fel när jag inte gör det?
För att skydda enskilda genom att de som googlar på deras namn inte ska få träff på ett forum där det spekuleras om deras eventuella inblandning i allvarliga brott innan det är bekräftat i form av häktning, dom eller i övrigt är allmänt känt.
För att skydda enskilda genom att de som googlar på deras namn inte ska få träff på ett forum där det spekuleras om deras eventuella inblandning i allvarliga brott innan det är bekräftat i form av häktning, dom eller i övrigt är allmänt känt.
Saxat från BLT :
Den misstänkta mannen förekommer vid 23 olika avsnitt i belastningsregistret, senast dömdes han för ringa stöld och ringa narkotikabrott i Halmstad tingsrätt. I samband med den domen frikändes han även från misstankar kring grovt olaga hot.
Mannens brottsliga historia sträcker sig över flera år och orter i Sverige. Han har dömts för brott åtminstone så långt bak som 2010 och nu senast 2019. De senaste åren har mannen upprepade gånger dömts för ringa stölder eller narkotikabrott. Går man längre bak i tiden hittar man däremot desto grövre brott i mannens register.
För tre år sedan dömdes han till en månads fängelse efter att han och två andra personer stulit ett flak öl från en privatperson. För åtta år sedan dömdes han till fyra månaders fängelse för misshandel. Ett år senare dömdes han till två månaders fängelse för ytterligare en misshandel och under samma år dömdes han till fyra månaders fängelse för medhjälp till rån.
Kvinnans historia med kriminalitet påminner om mannens. Även hon förekommer över 20 gånger i belastningsregistret och har under åren döms för flera fall av snatteri, narkotikabrott, stöld och olovlig körning. De vanligaste påföljderna hon dömts till är dagsböter eller frivård.
Kvinnan har bott i Karlskrona kommun under flera år, men mannen flyttade dit i början av december 2020, lite mer än en månad innan det misstänkta mordet skedde.
Det stämmer in på personerna i huset inte långt från BO! Har dom alltså haft ihjäl den stackars farbrorn ett stenkast ifrån där dom bor?
Senast redigerad av Reziow 2021-01-18 kl. 14:47.