2021-09-23, 13:52
Medlem
Ja, antagligen många som hade betalat mycket för ett namn

Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Det här är något för psykologer att sätta tänderna i. Åt helvete att det förekommer så klart, ge mig ett namn så försvinner en av dem i alla fall.🦉
Citera
2021-09-23, 13:54
Medlem
Tack detsamma. Lite för enkelt och dumt att påstå att det självklart skulle vara en "blatte" som gjort det. Finns väl idioter inom alla nationaliteter. Ligger annat bakom detta, skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Malmö... och ni påstår att det INTE är blattar?

Tillåt mig att gapskratta åt er dumhet!
Citera
2021-09-23, 13:54
Medlem
f30malmos avatar
Citat:

Det är det troligtvis, eller någon med psykisk ohälsa, eller båda delarna. Oavsett sjukt att göra så mot levande varelser.
Citera
2021-09-23, 13:58
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiotretton
Ett vanligt argument som jag i alla fall inte köper. Detta handlar snarare om specifika individer.

Vadå. Menar du att det skulle vara nån form av pojksträck? Tror du själv på det?
Citera
2021-09-23, 14:00
Medlem
Citat:
Tack detsamma. Lite för enkelt och dumt att påstå att det självklart skulle vara en "blatte" som gjort det. Finns väl idioter inom alla nationaliteter. Ligger annat bakom detta, skulle jag tro.
Haha. Fortsätt att inte prata om elefanten i rummet. Lär säkert hjälpa era hundar som ni bryr er sååååå mycket om.

Hahahaha. Tönt!
Citera
2021-09-23, 14:22
Medlem
swebarbs avatar
Det kan ju vara en helsvensk psykopatsvenne som tröttnat trampa på hundskit vem vet ? eller bara nån som hatar hundar i allmänhet och vill skada.
Citera
2021-09-23, 14:59
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
I flera år har attentat gjorts mot hundar i Malmö, först genom råttgift sedan glykol och nu genom bakade bullar med vassa metallföremål eller glas i. Bullarna placeras strategiskt i hundrastgårdar eller på platser där många hundar rastas. Massor av anmälningar till polisen görs men ingen förövare har någonsin (mig veterligen) gripits.
Attentaten är många och vissa platser som rönneholmsparken är flitigt drabbat.
Vem gör detta? Varför tas ingen på bar gärning? Varför blir ingen gripen?
Detta har pågått i minst 10 år men eskalerat kraftigt de senaste åren.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tre-nya-attacker-mot-malmos-hundar-genom-glas-i-bullar

https://malmo.se/Aktuellt/Artiklar-Malmo-stad/2021-02-04-Nagon-forsoker-skada-Malmos-hundar-----Hjalp-oss-fa-stopp-pa-det.html

https://blogg.skd.se/2018/03/19/hund-forgiftad-av-glykol-2/

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/hundforgiftningar-fortsatt-ett-mysterium

Det är förmodligen samma fittor som sätter spett i botten under hopptorn. Tyvärr är typ 5% av alla svenskar skvatt galna och bör sitta inlåsta på institution. Tyvärr stängde man Beckomberga.
Citera
2021-09-23, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Vadå. Menar du att det skulle vara nån form av pojksträck? Tror du själv på det?

I din värld är det ett pojkstreck om det är en svensk ungdom som av någon anledning får för sig att göra detta, men råkar personen har bakgrund i ett annat land som du inte tycker om så blir det en terrorattack?

Låter ganska ologiskt.
Citera
2021-09-23, 15:16
Medlem
anomaligns avatar
Det känns som att det handlar om samma sorts personer som gör sånt här som såna som lägger glas och rakblad i sandlådor på lekplatser eller som placerar vässade pålar under ytan vid bryggor.
Citera
2021-09-23, 15:21
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är förmodligen samma fittor som sätter spett i botten under hopptorn. Tyvärr är typ 5% av alla svenskar skvatt galna och bör sitta inlåsta på institution. Tyvärr stängde man Beckomberga.

har bara hört om en sån händelse och det var för 20 år sedan, när senast hörde du om någon som sätter spett under vattnet under hopptorn?

Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
I din värld är det ett pojkstreck om det är en svensk ungdom som av någon anledning får för sig att göra detta, men råkar personen har bakgrund i ett annat land som du inte tycker om så blir det en terrorattack?

Låter ganska ologiskt.

att ha hundar som husdjur är inte ok enl muslimsk tro, det är haram,
många har blivit trakasserade för att de har hundar, hört hot om att man ska döda deras hundar, fått sina hundar misshandlade eller dödade i förorter där det finns många muslimer

har personligen sett ungdomar i länder där man inte ser hundar som husdjur sparka och misshandla gathundar något helt otroligt brutalt, bara för att roa sej! helt jävla sjukt!

jag personligen är inte den som tror att någon gör sånt här bara för att den är muslim
det måste vara någon som har blivit riktigt allvarligt stukad traumatiserad, hjärnskadad,
eller bara är en vidrig ond människa överhuvudtaget
Senast redigerad av SexSexSex 2021-09-23 kl. 15:24.
Citera
2021-09-23, 15:24
Bannlyst
Deta står såkallade flyktingar från Afghanistan för. De vill slå ut hundarna som kvinnor annars skyddar kvinnorna vilket försvårar deras agenda att våldföra sig på kvinnorna. Kollateral damage bryr de sig inte om.
Citera
2021-09-23, 15:24
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Det har hänt att i tillverkningen av mat att vassa partiklar har hamnat i mat förrut. Är det helt uteslutet i detta fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in