2021-01-06, 23:34
Medlem
vet någon var den ligger? har hört att den är på mjölkudden... ska ut på tur för å kolla in sk hemsökta ställen kring luleå/nära kommuner i sommar med mina kompisar, så det hade varit coolt att veta var den där lägenheten som dom inte får hyra ut längre är
Citera
2021-01-06, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumsockan
vet någon var den ligger? har hört att den är på mjölkudden... ska ut på tur för å kolla in sk hemsökta ställen kring luleå/nära kommuner i sommar med mina kompisar, så det hade varit coolt att veta var den där lägenheten som dom inte får hyra ut längre är

Tunastigen 44 i Luleå
Citera
2021-01-06, 23:56
Medlem
Vad händer i lägenheten då?
Citera
2021-01-07, 08:30
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Å fan, så nu är det vanliga lägenheter som är hemsökta? Vill gärna höra vad som händer i lägenheten?
Citera
2021-01-07, 08:52
Medlem
Så det är isolerat till en specifik lägenhet? Ingenting i lägenheterna bredvid, nedanför eller ovanför? Finkänsliga spöken.
Citera
2021-01-07, 21:14
Medlem
Ja känner vem som bor där . Men han är ingen believer så han har då inte märkt något konstigt. Roligare än så blir det inte sorry
Citera
2021-01-08, 22:03
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegoleg
Ja känner vem som bor där . Men han är ingen believer så han har då inte märkt något konstigt. Roligare än så blir det inte sorry
I dessa tider kollar en stor del av befolkningen på Det okända och blir spiritistiskt troende. Många av dem kan nog berätta om egna upplevelser i sina lägenheter.

Så, det spökar nog i varje flerbostadshus i hela Sverige, om man frågar troende.

Besökare och släktingar har flera gånger bett mig kolla vad som knackar i lägenheten eller vad det är som klirrar i köket. Konstiga kyliga kalla kårar kan plötsligt blåsa fram, men det är inget att jaga upp sig för.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2021-01-08 kl. 22:06.
Citera
2021-01-10, 12:13
Medlem
Verkar spöka på hela tuna.. bodde tidigare närmast tunaskolan där var det lugnt fram till vi skulle flytta.. där vi bor nu närmare den andra skolan ser vi skuggor i hallen, hör att nån går i den då alla lagt sig och hör typ saker falla i skåpen fast allt står kvar. Hör även nån viska på nätterna då hela familjen sover..
Citera
2021-01-12, 22:05
Medlem
varameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammaodl
Verkar spöka på hela tuna.. bodde tidigare närmast tunaskolan där var det lugnt fram till vi skulle flytta.. där vi bor nu närmare den andra skolan ser vi skuggor i hallen, hör att nån går i den då alla lagt sig och hör typ saker falla i skåpen fast allt står kvar. Hör även nån viska på nätterna då hela familjen sover..

Vilket nummer på Tunastigen bor du ? Inte 47 ?
Citera
2021-01-13, 14:22
Medlem
Nä 115

Citat:
Ursprungligen postat av varamed
Vilket nummer på Tunastigen bor du ? Inte 47 ?
Citera
2021-01-13, 17:03
Medlem
varameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammaodl
Nä 115

På den tiden jag bodde på Tuna pratades det om en gammal galgbacke.
Om det stämmer vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in