2021-05-27, 20:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag kan ju inte tycka att det ryska laget imponerat över hövan direkt.

Dom är så bra dom behöver vara, men dom har väldigt bra backar och får lite mer spets från NHL snart. Luktar guld lång väg om det laget.
Citera
2021-05-27, 21:04
Medlem
BizarreReverends avatar
Dåligt tempo i matchen mellan Sverige-Tjeckien. Bara massa provokation och kramande.
Citera
2021-05-27, 21:13
Medlem
fittslems avatar
Värdelöst av Sverige, känns väldigt Svenskt att när det går bra så går det jävligt bra, när det går dåligt så går det istället jävligt dåligt.
Citera
2021-05-27, 21:25
Medlem
funerals avatar
Storebror Sverige fortsätter att briljera.😂😂😂😂😂😂
Citera
2021-05-27, 21:25
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Värdelöst av Sverige, känns väldigt Svenskt att när det går bra så går det jävligt bra, när det går dåligt så går det istället jävligt dåligt.

Det har inte gått så där bra precis,nu är det tal om stor fiasko inom Svensk hockey. Förbundet borde ha ett krismöte.
Citera
2021-05-27, 21:32
Medlem
Eoppoyzs avatar
Sverige blev lite för bekväma i matchen mot Tjeckien, och förlorade på det. Men jag begriper inte att Garpenlöv tar ut målvakten när man ligger under med 2 mål och när det är ca 1 min kvar. Tjeckerna hade kunnat få ett till mål på det. Är det helt kört för Sverige nu, eller finns det en minimal chans att man kan gå till final?

Jag sneglade lite på Finland-Italien. Varför blev Italiens mål bortdömt? Jag tittade på en stream med ryska kommentatorer, så jag missade anledningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Nej, det har dom inte varit på bra många år.

Citat:
Schweiz har kommit före Slovakien 7 gånger de senaste 10 VM. Schweiz har två finaler (förluster) och Slovakien en (förlust).

Schweiz är utan diskussion bättre än Slovakien resultatmässigt och förväntas ha ett betydligt bättre lag detta VM

Tack för info.
Citera
2021-05-27, 21:32
Medlem
MitchRapps avatar
Holmberg en av få som kommer undan med hedern i behåll i detta vm.
Citera
2021-05-27, 21:36
Medlem
Xtrodinarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Det har inte gått så där bra precis,nu är det tal om stor fiasko inom Svensk hockey. Förbundet borde ha ett krismöte.

Tal om fiasko? Det är faktum. Garpenlöw tillsammans Svenska ishockeyförbundet är ett stort skämt. Milt sagt.
Senast redigerad av Xtrodinary 2021-05-27 kl. 22:08.
Citera
2021-05-27, 21:38
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrodinary
Tal om fiasko? Det är faktum. Garpenlöw tillsammans Svenska ishockeyförbundet är ett stort skämt. Mildt sagt.
Har Mild verkligen sagt det? Tycker han verkar för mjuk för att säga något sådant
Citera
2021-05-27, 21:39
Medlem
Trollfeeders avatar
Som kommentatorerna säger, så var det inte idag vi ställde till det. Den här insatsen hade räckt till enkel seger mot Danmark eller Belarus.

Vi får väl ta oss samman och spöa Ivan då.

Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Holmberg en av få som kommer undan med hedern i behåll i detta vm.

Hur då? Han var ju rätt kass det lilla han spelade.
Citera
2021-05-27, 21:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Vi får väl ta oss samman och spöa Ivan då.

Hur ska du ha det? I tidigare inlägg har du ju mer eller mindre utpekat dem som oövervinnerliga.
Citera
2021-05-27, 21:51
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Hur ska du ha det? I tidigare inlägg har du ju mer eller mindre utpekat dem som oövervinnerliga.

Inte oövervinnerliga utan bara som det starkaste laget i turneringen. Men i en gruppspelsmatch med avancemang klart (lär det vara vid det laget), så kanske vi är mer hungriga än dom är. Men jag tror inte vi har jättebra chans där. Vår största chans är att slå britter och slovaker, och att Belarus slår Danmark, och Danmark slår Slovakien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in