2021-07-06, 11:13
Medlem
cokehyenas avatar
Så här i efterhand får man ge en eloge till Bajen som smällde på de som inte hade vett nog att vara tysta. Som Djurgårdare får man skämmas över idioter som inte förstår att de skämmer ut oss andra.

Med det sagt får man väl ändå konstatera att på samma arena och med samma antal fans så sjunger vi högre och vackrare än vad Bajen gör.

Låt ursäkterna hagla.
Citera
2021-07-06, 14:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Så här i efterhand får man ge en eloge till Bajen som smällde på de som inte hade vett nog att vara tysta. Som Djurgårdare får man skämmas över idioter som inte förstår att de skämmer ut oss andra.

Med det sagt får man väl ändå konstatera att på samma arena och med samma antal fans så sjunger vi högre och vackrare än vad Bajen gör.

Låt ursäkterna hagla.
Hur vet du det? Såg du matcherna på tv?
Använde ni PA igår?
Citera
2021-07-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hur vet du det? Såg du matcherna på tv?
Använde ni PA igår?

Inget PA. Var enligt mig en av de bästa insatserna vi gjort med tanke på antalet. Hört lite snack om att ni inte presterade på topp?
Citera
2021-07-06, 17:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Inget PA. Var enligt mig en av de bästa insatserna vi gjort med tanke på antalet. Hört lite snack om att ni inte presterade på topp?
Det är möjligt, jag tyckte inte det men var jävligt på G! Men jag tyckte det var sisådär. Även om ljudtopparna upplevdes som mäktiga, man märkte ju hur ljudet studsade. Kul att ni presterade på topp
Citera
2021-07-10, 18:42
Medlem
FNLSs avatar
Ser AIK matchen. Skulle inte publiken vara sittande med en meters avstånd?
Citera
2021-07-10, 19:14
Avslutad
Aik säljer inte ens slut, trots restriktioner...

1.5 år med restriktioner och aik:are är inte mer sugna på att se sitt lag än så.
Senast redigerad av se_där... 2021-07-10 kl. 19:23.
Citera
2021-07-10, 20:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Aik säljer inte ens slut, trots restriktioner...

1.5 år med restriktioner och aik:are är inte mer sugna på att se sitt lag än så.
Rätta mig om jag har fel men sålde vi inte ut och många med årskort valde att inte nyttja sin biljett? Iaf så är det dåligt att vi inte har mer ja.

Men skitsamma, jag fick äntligen se AIK på plats igen och helvete vad härligt

Finns mycket dåligt å skriva angående matchen och mupparna som bombarderar linjedomaren med plastglas när det inte dömdes straff men nu är man bara så glad, underbar känsla att få följa på plats igen
Citera
2021-07-12, 10:49
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Rätta mig om jag har fel men sålde vi inte ut och många med årskort valde att inte nyttja sin biljett? Iaf så är det dåligt att vi inte har mer ja.

Där har vi en variant att man kan låta biljetten gå ut till försäljning via klubben isf, man behöver iofs meddela det men det är ju lätt gjort, har ni nåt liknande men folk sket i det?

Förövrigt visade ju Östersund upp ännu en vidrig sida av läktar"kultur" igår, man hade en förbannad jävla trumma som var lika irriterande som vuvuzelas, vi talar alltså inte om nån vanlig "ultras-trumma" utan nån annan j-a variant. Det var direkt vidrigt även genom tv-rutan. Sedan hörde man inte en enda ramsa från deras sida ändå utan det var vårt folk som lyckats få biljett som hördes, men ändå må ÖFKs trumma brinna...
Citera
2021-07-12, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Ser AIK matchen. Skulle inte publiken vara sittande med en meters avstånd?
"Det är okej att sitta ihop inom sällskap av upp till fyra personer även fast man då sitter på en annan stol än den som biljetten hänvisar till. Det är dock viktigt att hålla avstånd till andra sittande sällskap/personer, minst två stolar. Tänk då även på raderna bakom och framför."
Citera
2021-07-12, 14:50
Medlem
Needs.more.brandys avatar
En bild från igår:
https://i0.wp.com/www.alltomhif.se/wp-content/uploads/img_9140-scaled.jpg?resize=2048%2C1365&ssl=1
Citera
2021-07-12, 22:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
"Det är okej att sitta ihop inom sällskap av upp till fyra personer även fast man då sitter på en annan stol än den som biljetten hänvisar till. Det är dock viktigt att hålla avstånd till andra sittande sällskap/personer, minst två stolar. Tänk då även på raderna bakom och framför."
Inte på Tele2. My god, där var de på hugget. Folk framför mig blev omplacerade utifrån olika direktiv (vissa menade två stolar mellan varje åskådare, andra tre).
Citera
2021-07-12, 22:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Låt ursäkterna hagla.
Du står alltså inte bakom UCS tifo och aktion? Why not?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in