Citat:
Ursprungligen postat av
Muppety
E-Way verkar vara ett bra märke. Vilken modell blev det?
Ser att de säljer flera modeller med högre effekt på motorn än 250 W, men att maxfarten ändå är 20 km/h, så de är väl strypta?
Jag tycker inte det spelar någon större roll, 20 km/h är ändå snabbare än de flesta cyklister (inte tävlingscyklister o liknande). Jag brukar köra om de flesta cyklister. O det är ju inget fordom man använder för att typ racea med.
Ja dom har ju en på 600w. Funderade på den eller den med 500 först, men såg sen att dom också var strypta till 20 km/h....så ger ju inget direkt. Dom kunde väl gett 25 i alla fall...
Får se om dom kanske öppnar senare. inte för det spelar in på den eventuella nya lagen som ska ta bort på max 350w, men man vet ju aldrig. Dåligt dom ska bestämma o strypa den. Med appen skulle man kunna öppna upp den med ett klick. Men finns bara sverige som land att välja på...
Ja 20 kanske är nog, känns som det. Men hade velat ha 30 även om man inte använde det så ofta. Kanske inför någon backe eller så. Men bara möjligheten fanns att man kunde aktivera det.
Ewheels kunde man som sagt beställa med 30. Eller 20.
Nu måste jag bara hitta ett lås. Verkar som det hänger på längden på låset....så det inte är för stort så man kan trä igenom scootern bak över bakhjulet. Eller framhjulet/styret. 85 längd kanske för långt. 60cm kanske för kort, om man ska låsa om stolpe, måste testa lite innan. Och finns vad jag ser inget bra ställe att låsa om på scootern, en del har hål i ramen eller så men inte denna.