2020-12-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ja, det där är ju en riktig snuskhummer. Ett peddo. Ett äckel.

Återstår väl att se och mycket som kommer upp till ytan till slut,
tydligen samma mönster i dessa miljardärskretsar.

Senast redigerad av SKIL 2020-12-20 kl. 16:53.
Citera
2020-12-20, 17:58
Medlem
Peter Nygård hade också Finländska offer.
https://www.hbl.fi/artikel/peter-nygard-hade-ocksa-finlandska-offer-katariina-souri-avslojar-sexuell-patryckning/

Citera
2020-12-20, 23:58
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skulle tippa på att fascinationen för /besattheten av kvinnokroppen är det primära, den affärsmässiga framgången en effekt av denna. Denne man har "skurit till kvinnokläder" hela sitt liv. Sen håret, ännu en man med en issue kring det egna håret - han skulle ju se "bra" ut i en vanlig frisyr...

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det är väl ganska ”vanligt” att kända män, med mycket makt och pengar, har ett sexliv som innebär risker. Bill Clinton, Donald Trump, JFK och Thomas Jefferson är spontant 4 amerikanska presidenter som jag drar mig till minnes. Finns säkert fler.

Att vilja omge sig med unga (för unga) personer av det kön man tänder på, har väl snarare varit regel än undantag bland de kända och rika genom årtusendena.

Mycket intressanta iakttagelser mina herrar!
Om jag hade mycket pengar och makt så skulle mycket i livet bli mindre tillfredsställande eftersom t.ex lyx blir en normalitet.

Jag tror visst att det är vanligt men skulle ni tämja på gränserna? Jag tror det handlar om vem man är och alla väljer sina handlingar.
Citera
2020-12-21, 13:31
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det är många gold digging whores runt presidenter och män med makt, sedan tusentals år. Det är det som är orsaken.
Exakt. Många kvinnor är rent ut sagt horor. Dessa unga kvinnor snurrar aldrig runt 50-80 åriga taxidrängar, metallarbetare, lokalvårdare och rörmokare. Miljonärer och miljardärer drar till sig kvinnor som är beredda att sära på benen och ställa upp på avancerade sexlekar och orgier i utbyte mot lyxvaror och jet set liv. Sen när rika gubben har en ny oprövad pengakåt fnask på gång som är beredd hora så gråter de tidigare ut förbittrade över vad de ”tvingats ” till.
Citera
2020-12-21, 14:04
Medlem
Krickedixans avatar
Han ser lite läskig ut som de andra rika gubbarna med hårproblem.
Citera
2020-12-21, 14:29
Avstängd
Magictrixs avatar
I granntråden Kändisskvaller, läste jag nyss att Nygård är anledningen till Linda Lampenius är utblottad. (Det var ett par år sen, så jag vet inte hur hon har det idag...) Nygård ska ha tagit över henne till USA, rest runt med henne och visat upp henne för mäktiga vänner. Dock uteblev framgången och Linda hade då uttalat sig om att Nygård hade utnyttjat unga kvinnor. Nygård hade då stämt henne för förtal och i slutändan fick hon betala ett skadestånd på en dryg miljon. Nu fick hon rätt till slut ändå, men får väl knappast tillbaka pengarna?
Citera
2020-12-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det är väl ganska ”vanligt” att kända män, med mycket makt och pengar, har ett sexliv som innebär risker. Bill Clinton, Donald Trump, JFK och Thomas Jefferson är spontant 4 amerikanska presidenter som jag drar mig till minnes. Finns säkert fler.

Att vilja omge sig med unga (för unga) personer av det kön man tänder på, har väl snarare varit regel än undantag bland de kända och rika genom årtusendena.

Utomäktenskapligt sex medför per definition risk, men är något som inte bara rika män ägnar sig åt. Det skrivs dock ej om i media när Svenssons har affärer. Men skillnad på sådan risk och att begå sexbrott. Varken Trump eller Clinton har anklagats för sex med minderåriga. Och de två andra presidenterna du nämner har överhuvudtaget inte anklagats för något sexuellt beteende som sågs som fel av deras respektive samtid.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I granntråden Kändisskvaller, läste jag nyss att Nygård är anledningen till Linda Lampenius är utblottad. (Det var ett par år sen, så jag vet inte hur hon har det idag...) Nygård ska ha tagit över henne till USA, rest runt med henne och visat upp henne för mäktiga vänner. Dock uteblev framgången och Linda hade då uttalat sig om att Nygård hade utnyttjat unga kvinnor. Nygård hade då stämt henne för förtal och i slutändan fick hon betala ett skadestånd på en dryg miljon. Nu fick hon rätt till slut ändå, men får väl knappast tillbaka pengarna?

Nu vet jag inte i vilken jurisdiktion hon stämdes och vad som gäller där. Men i Sverige kan det vara förtal även om uppgiften är korrekt.
Citera
2020-12-21, 16:11
Medlem
Min brors kusins avatar
Fint flygplan har han.... https://imgproc.airliners.net/photos/airliners/9/2/8/5910829.jpg?v=v46f357b4c53

Ett tidigare plan https://www.youtube.com/watch?v=lrnSd1D26qM

Han ser ju minst sagt obehaglig ut
Citera
2020-12-21, 17:51
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skulle tippa på att fascinationen för /besattheten av kvinnokroppen är det primära, den affärsmässiga framgången en effekt av denna. Denne man har "skurit till kvinnokläder" hela sitt liv. Sen håret, ännu en man med en issue kring det egna håret - han skulle ju se "bra" ut i en vanlig frisyr...

Jag gissar på att han är smygtransvestit.

Något får mig att tro att han ensam eller med likasinnade fäller ut sitt hår o iklädd kvinnokläder lever ut sitt riktiga jag.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2020-12-21 kl. 17:54.
Citera
2020-12-21, 17:58
Medlem
jag tror han är en lex "billy butt"

Lovat småflickorna godis om han fick ligga... De fick inget godis (karriär) o sätter dit honom..
Citera
2020-12-21, 19:06
Medlem
Linda Lampenius om Peter Nygård
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nAL8wB/jag-kande-mig-maktlos-och-tappade-kontrollen

CBC News: https://youtu.be/2Qa1aARvnwI

Men frågan är om P.N kommer ut mer ..

Senast redigerad av SKIL 2020-12-21 kl. 19:20.
Citera
2020-12-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Exakt. Många kvinnor är rent ut sagt horor. Dessa unga kvinnor snurrar aldrig runt 50-80 åriga taxidrängar, metallarbetare, lokalvårdare och rörmokare. Miljonärer och miljardärer drar till sig kvinnor som är beredda att sära på benen och ställa upp på avancerade sexlekar och orgier i utbyte mot lyxvaror och jet set liv. Sen när rika gubben har en ny oprövad pengakåt fnask på gång som är beredd hora så gråter de tidigare ut förbittrade över vad de ”tvingats ” till.

Oj, har du bevis eller är du bara bitter över att du inte är rik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in