2021-01-06, 21:06
Medlem
Det republikanska partiet förtjänar detta. Trump har uppvisat psykotiska drag redan från Inauguration Day och ändå har partiet valt att inte sätta ner foten.

Det är dock jävligt skönt att det här händer. Har faktiskt hoppats och förväntat mig att Trump skulle hitta på något så här jävla galet. Nu är han körd för all framtid.

Nu måste man ställa Trump inför Riksrätt. Det här är en statskupp och högförräderi...
Senast redigerad av defunct 2021-01-06 kl. 21:41.
Citera
2021-01-06, 21:06
Medlem
browneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
DCs polis är nog i kontakt med Pentagon, kongressen, Maryland och Virgina och begär förstärkning och instruktioner hur de ska agera

Förhoppningsvis, men tycker att det är relativt få poliser på plats. Borde ju gå ganska lätt att skrapa fram federala resurser delstatliga resurser ganska snabbt vid en sådan här situation. Secret Service, FBI etc.
Citera
2021-01-06, 21:07
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Rena bananrepubliken.

Obehagligt att se ett västerländskt land hamna i en sån här situation. Jag hoppas verkligen inte att någon galning från det ena eller det andra läget börjar skjuta vilt.
Sånt som händer när vänstern försöker fuska till sig val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Rena bananrepubliken.

Obehagligt att se ett västerländskt land hamna i en sån här situation. Jag hoppas verkligen inte att någon galning från det ena eller det andra läget börjar skjuta vilt.
En reaktion mot marxisterna som fått ta över landet ostört.
Citera
Medlem
Någon bra live stream???
Citera
Medlem
Har inte varit anti Trump och inte sett honom som en så instabil person som många velat antyda att han är. Efter hans utlåtande och hetsande idag -samtidigt som han inte presenterar några bevis på att valfusk har ägt rum, får jag ge mina meningsmotståndare rätt, mannen är totalt labil.
Citera
2021-01-06, 21:08
Medlem
RudolfHutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Vad är det som händer för en oinsatt? Är det här bra eller dåligt för Trump? Vad tycker Biden? Vad är demonstranternas mål?

Demonstranternas? Det här är revolution! Deras mål är ett europeiskt USA: MAGA! Antifa och BLM och Demokraterna tiggde om den här utvecklingen, nu får de stå sitt kast
Citera
Medlem
roffe69s avatar
Såg en kravallpolis som fick en kram av en gammal tant i kupolen. Vilka terrorister.
Citera
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=UzGDjf4dWoE
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Någon bra live stream???

https://www.youtube.com/watch?v=vF2OTDQHxu0
https://www.youtube.com/watch?v=oMCoxdTRCag
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Fy fan vad förnedrande för högern. Och Trump om han fattar vad som händer

Du kanske ska komma in i matchen?

TRUMP supportrar skriker "FUCK THE GOP".. förstår du? Folk är trötta på mesiga Republikaner och ljugandes, korrupta politiker överlag.

Ingen bryr sig om detta skadar Republikanerna, folk är trötta på skådespelet och är beredda att ta till våld.

"detta ser inte bra ut för högern" Lmao, gå och lägg dig
Citera
2021-01-06, 21:09
Medlem
Facebacks avatar
Nu är tiden för att bygga ett nytt styre med conservativ ledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in