Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Hej hej jag sitter hemma hos mig

Jag håller med dig i det mesta som du skriver ovan. Kan tillägga att romerna även konkurrerar med hemlösa på flera sett, inte bara boende. Vi har ju hemlösas tidning, vi har pantburksinsamling, tiggeri etc. Men det här kan bara skyllas på våra politiker. Människor fryser ihjäl varje år men journalister och politiker verkar inte tycka det här är en viktig fråga. Vilka vidriga svin de är.
Hehe var inte till dig jag ropade hallå, var mer till alla dessa jävlar som låter utlänningar få bostäder när det finns svensk hemlöshet. Vilket jävla svek.
Klart det inte är viktigt för dom, det är ju bara en äcklig fullgubbe, eller en äcklig knarkare, en psyksjuk svennebanan eller varför inte någon som blev deklarerad persona non grata av samhället för att den röstat på ett politiskt parti och var vokal med att den röstade på ett icke godkänt parti även om det är ett demokratiskt parti som blir av med arbete, hus och hem. Inte att de är ens egna kött och blod, till skillnad från utlänningarna.
Viktigt att någon babbe kan valsa in i landet och bara tilldelas saker som i första hand borde gå till våra egna olycksbarn istället för någon asylshoppare från Babbistan som dessutom nästan aldrig gör något av värde här.
Så sjuka människor som styr den här Mardröms Cirkusen som kallas Sverige.