2020-12-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
För alla dessa lägenheter har gått till random babbar som bara valsar in och får.
Fett sjukt och det är typ nästan inga människor som reagerar på detta, man fortsätter rösta på partier som tycker att någon random inavlad babbe ska gå före en svensk.

Hallå? Någon hemma? Hallå?

Hej hej jag sitter hemma hos mig
Jag håller med dig i det mesta som du skriver ovan. Kan tillägga att romerna även konkurrerar med hemlösa på flera sett, inte bara boende. Vi har ju hemlösas tidning, vi har pantburksinsamling, tiggeri etc. Men det här kan bara skyllas på våra politiker. Människor fryser ihjäl varje år men journalister och politiker verkar inte tycka det här är en viktig fråga. Vilka vidriga svin de är.
Citera
2020-12-17, 12:38
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det största problemet är att Sverige tydligen bestämde att som ett av få västländer behover vi inte mentalsjukhus.
Precis, det är helt bisarrt. Minns när de stängde beckomberga, och plötsligt fanns ett överskott på människor som inte kunde ta hand om sig själva.

Min kusin jobbade som golvläggare på den tiden. De hade slussat ut folk i egna boenden. Det var inte ovanligt att de blev vräkta rätt fort då de aldrig lärt sig betala räkningar eller ens visste hur de skulle få ut pengar från sitt konto. I minst ett fall skulle han lägga golv hos någon som inte gick på muggen utan sket på golvet och täckte med tidningspapper. Stanken hade fått honom vräkt.

Socialdemokratin har oerhört mycket att svara för.
Citera
2020-12-17, 13:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Hemlösheten ökar i Sverige!
Antalet hemlösa i Sverige ökar fortfarande, orsakerna är många men bristen på bostäder.

Fakta: https://www.stadsmissionen.se/vad-vi...a-om-hemloshet
Forte: https://forte.se/artikel/allt-fler-h...stens-sverige/

Allt handlar om individen och olika situationer, men vad gör samhället egentligen?

Det är ett fullständigt oacceptabelt fenomen. Pengar borde inte få gå till hjälpverksamhet utomlands innan de mest akuta problemen är omhändertagna här hemma. Har för mig att vi t ex ger över 100 miljoner till Palestina i bistånd årligen. Hade jag fått bestämma hade de inte fått ett öre.
Citera
2020-12-17, 14:37
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Hej hej jag sitter hemma hos mig
Jag håller med dig i det mesta som du skriver ovan. Kan tillägga att romerna även konkurrerar med hemlösa på flera sett, inte bara boende. Vi har ju hemlösas tidning, vi har pantburksinsamling, tiggeri etc. Men det här kan bara skyllas på våra politiker. Människor fryser ihjäl varje år men journalister och politiker verkar inte tycka det här är en viktig fråga. Vilka vidriga svin de är.

Hehe var inte till dig jag ropade hallå, var mer till alla dessa jävlar som låter utlänningar få bostäder när det finns svensk hemlöshet. Vilket jävla svek.

Klart det inte är viktigt för dom, det är ju bara en äcklig fullgubbe, eller en äcklig knarkare, en psyksjuk svennebanan eller varför inte någon som blev deklarerad persona non grata av samhället för att den röstat på ett politiskt parti och var vokal med att den röstade på ett icke godkänt parti även om det är ett demokratiskt parti som blir av med arbete, hus och hem. Inte att de är ens egna kött och blod, till skillnad från utlänningarna.

Viktigt att någon babbe kan valsa in i landet och bara tilldelas saker som i första hand borde gå till våra egna olycksbarn istället för någon asylshoppare från Babbistan som dessutom nästan aldrig gör något av värde här.

Så sjuka människor som styr den här Mardröms Cirkusen som kallas Sverige.
Citera
2020-12-17, 20:59
Medlem
Hemlös Skriven på Slottets P-plats: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/X8omzn/anna-bor-pa-slottets-p-plats--granne-med-kungen

Senast redigerad av SKIL 2020-12-17 kl. 21:48. Anledning: nytt innehæll
Citera
2020-12-17, 22:07
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Hemlös Skriven på Slottets P-plats: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/X8omzn/anna-bor-pa-slottets-p-plats--granne-med-kungen

Bra exempel det där med att det kan räcka med skulder för att hamna på gatan.
Speciellt när de blivit lite äldre och får svårare att bli anställda.

Det diskuteras svensk hemlöshet i det här klippet/samtalet:
Om Svenskfientligheten och vikten av att stötta Blågula Korset
https://www.youtube.com/watch?v=DIyJxDLBkbA
Citera
2020-12-18, 06:19
Bannlyst
Citat:
Hemlösheten ökar i Sverige!
Antalet hemlösa i Sverige ökar fortfarande, orsakerna är många men bristen på bostäder.

Fakta: https://www.stadsmissionen.se/vad-vi...a-om-hemloshet
Forte: https://forte.se/artikel/allt-fler-h...stens-sverige/

Allt handlar om individen och olika situationer, men vad gör samhället egentligen?

S och MP vill ha ett sådan här samhället Vi lägger mer pengar på att ta emot kvotflyktingar än att hjälpa våra egna hemlösa. Sverige ta emot ca 5000 kvotflyktingar till enorma kostnader varje år, pengar som kunde ha gått till hemlösa och skattesänkningar , slösar bort att ta hit skräp och lyxflyktingar ifrån 3:e världen. Sverige är en skamfläck.
Citera
2020-12-18, 07:44
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Sverige skänker pengar till andra länder. Men tar inte hand om vårt eget folk.
Beror på hur man ser det.

Tycker nog att Sverige "tar" hand om sitt folk på det sätt som muslimerna vill. Alltså har ihjäl det. När jag gick i skolan fanns det 8 miljoner etniska Svenskar. När jag är 65 kommer det finnas 5-6 miljoner.

Rent folkmord där Svenskar skall arbeta och betala skatt till muslimer, därefter skall de skaffa noll barn och helst bli bögar.

Staten beter sig värre än hitler.
Citera
2020-12-18, 07:59
Bannlyst
Våra välfärd resuser går till IS krigare och lyxlfyktingar. Om man bedrev en om fördelningspolitk, där Svenska kvinnor fick betalt för att producera barn och fick pensionpoäng för detta. Då skulle det födda fler Svenska barn. Idag slösar vi bort våra skattepengar på att plocka hit värdelösa negrer och araber, som bara kan en sak att begå brott.

Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Beror på hur man ser det.

Tycker nog att Sverige "tar" hand om sitt folk på det sätt som muslimerna vill. Alltså har ihjäl det. När jag gick i skolan fanns det 8 miljoner etniska Svenskar. När jag är 65 kommer det finnas 5-6 miljoner.

Rent folkmord där Svenskar skall arbeta och betala skatt till muslimer, därefter skall de skaffa noll barn och helst bli bögar.

Staten beter sig värre än hitler.
Citera
2020-12-18, 08:03
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Våra välfärd resuser går till IS krigare och lyxlfyktingar. Om man bedrev en om fördelningspolitk, där Svenska kvinnor fick betalt för att producera barn och fick pensionpoäng för detta. Då skulle det födda fler Svenska barn. Idag slösar vi bort våra skattepengar på att plocka hit värdelösa negrer och araber, som bara kan en sak att begå brott.
Reagerar på ordvalet "slösar" för det är inte det staten gör. De är väldigt noga med att få pengarna till att räcka att islamisera landet.

Så går det när man lämnar Gud, då blir folket utrotat.
Citera
2020-12-18, 08:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Reagerar på ordvalet "slösar" för det är inte det staten gör. De är väldigt noga med att få pengarna till att räcka att islamisera landet.

Så går det när man lämnar Gud, då blir folket utrotat.

Pengar som kunde ha gått till oss Svenskar, går till dyra lyxfängelse för kriminella MENA invandrare. Bara att plocka kvotflyktingar kostar extrema många miljarder per år, människor helt inkompatibla med oss Svenskar och som inte har ett skit här att göra.
Citera
2020-12-18, 08:09
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Pengar som kunde ha gått till oss Svenskar, går till dyra lyxfängelse för kriminella MENA invandrare. Bara att plocka kvotflyktingar kostar extrema många miljarder per år, människor helt inkompatibla med oss Svenskar och som inte har ett skit här att göra.
Du kan tänka vilket bra liv vi kunde haft om de pengar som vi producerat skulle gått till våra egna barn. Istället skall vi föda hela världen, alla utom våra egna barn. De får inte en chans att se dagsljuset. För dem är det bara ett totalt mörker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in