2026-02-10, 08:09
Medlem
Broberg kan gå åka in livstid. Men paret Cisac som tråden handlar om! Är det någon som har någon Spansk info om Ivan cicak och Marinella?

Finns det längre någon risk för Ivan att riskera fängelse! Det händer ju ingenting juridiskt. Annars är det här en guldtråd som jag följt länge. Många bra skribenter härinne. Info om paret Cicak någon. 🙏 Tacksam på förhand.
Citera
2026-02-10, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Broberg kan gå åka in livstid. Men paret Cisac som tråden handlar om! Är det någon som har någon Spansk info om Ivan cicak och Marinella?

Finns det längre någon risk för Ivan att riskera fängelse! Det händer ju ingenting juridiskt. Annars är det här en guldtråd som jag följt länge. Många bra skribenter härinne. Info om paret Cicak någon. 🙏 Tacksam på förhand.

Mest intressant om när dom kan väntas komma?

Då borde väl allas dom komma samtidigt.
Citera
2026-03-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grg77

Jag har nu varit i kontakt med media som bevakar det hela och alla väntar med spänning på dommarna. Jå just nu är det inget nytt.
Citera
2026-03-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grg77

Jag har nu varit i kontakt med media som bevakar det hela och alla väntar med spänning på dommarna. Så just nu är det inget nytt.
Citera
2026-03-23, 20:31
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Custodian Life är intressant . När man söker på företaget så får man en massa varningar om att företaget är en scam.

Lite vidare sökning på delägaren Mikael Zetterman och hans bolag så hittar man en fd VD på PEAB som sitter som suppleant i 13 av Zettermans företag, dock ej bolaget som äger Custodian Life. Om man sitter som suppleant i 13 bolag så bör man också ha en viss insikt i övriga bolag i koncernen och vad de sysslar med,

Ganska mycket klagomål ifrån hyresgäster och grannar till fastigheter som MZ äger, vanvård och nedskräpning har ökat markant sedan fastighetsägarens affärer med Ivan blev kända.

Är de på väg att dras med i fallet?

De misstänkts ha hanterat en hel del utav Ivans transaktioner.
Citera
2026-03-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Ganska mycket klagomål ifrån hyresgäster och grannar till fastigheter som MZ äger, vanvård och nedskräpning har ökat markant sedan fastighetsägarens affärer med Ivan blev kända.

Är de på väg att dras med i fallet?

De misstänkts ha hanterat en hel del utav Ivans transaktioner.

De faller säkert om det är som du säger men jag har svårt att se att det skulle vara pga ngt med Ivan.

För isåfall skulle nog fallet kommer tidigare då pengakranen från Ivan lämnat sverige. Den genererar nog säkert ff pengar, men kanske inte i Helsingborg direkt.
Citera
2026-05-07, 17:44
Medlem
Är det någon som vet hur det gått för paret cicak? Tyst i tråden. En tråd som är intressant om man är i Ivans ålder. Någon som vet något?
Citera
2026-05-07, 19:18
Medlem
Detta måsta vara flashbacks med största antiklimax. I fem och ett halvt år har det tröskats fram och tillbaka men utan att någon vet ett dugg. Spekulationer men inget resultat.
Det som började så bra rann ut i sanden.
Hoppas dock för en riktigt god nyhet!
Citera
2026-05-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Detta måsta vara flashbacks med största antiklimax. I fem och ett halvt år har det tröskats fram och tillbaka men utan att någon vet ett dugg. Spekulationer men inget resultat.
Det som började så bra rann ut i sanden.
Hoppas dock för en riktigt god nyhet!

Nja. Det håller jag inte riktigt med om. Tråden är full av ren fakta och många länkar för vidare läsning. Men, det går fanimej inte snabbt inom spanskt rättsväsende.

Verkar som att hon bor kvar i huset i Laröd fortfarande, det däremot är för mig en stor gåta. Det borde inte vara möjligt med tanke på tidigare utmätning och vad det huset borde kosta i drift/mån.

Där borde polisen gräva lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in