2006-05-05, 15:35
Medlem
Ojojoj snacka om att han har blivit blåst, han köpte det stora för 150 och det andra för 100 sen köpte han ett för 100 som inte hade nån märkning alls. Nu kan jag ringa upp honom och idiotförklara honom lite grann då hehe
Citera
2006-05-05, 20:10
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The wise guy
Ojojoj snacka om att han har blivit blåst, han köpte det stora för 150 och det andra för 100 sen köpte han ett för 100 som inte hade nån märkning alls. Nu kan jag ringa upp honom och idiotförklara honom lite grann då hehe

Ja det kan du nog göra, om han hade för syfte att flumma på skiten. Väldigt dumt att köpa piller man inte vet vad det är också...
Citera
2006-05-06, 15:54
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Ja det kan du nog göra, om han hade för syfte att flumma på skiten. Väldigt dumt att köpa piller man inte vet vad det är också...

Japp och speciellt till dom priserna.
Citera
2006-05-13, 22:47
Medlem
Lotus79s avatar
Någon som känner igen pillret?

Hej..Tyvärr har jag ingen bild på pillret jag vill ha info om, men pillret är vitt och är 1cm långt och ca:0,5cm brett, på ena sidan är det en brytskåra där märkningen "E N" står, (Alltså bokstäverna står på var sin sida om skåran) Den andra sidan är helt blank..Någon person som vet vad detta är? Det sägs att det ska vara xanor från Usa, men dom xanor jag sett från usa har en annan färg och märkning..Tacksam för svar..

Mvh Tony
Citera
2006-05-14, 03:00
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus79
Hej..Tyvärr har jag ingen bild på pillret jag vill ha info om, men pillret är vitt och är 1cm långt och ca:0,5cm brett, på ena sidan är det en brytskåra där märkningen "E N" står, (Alltså bokstäverna står på var sin sida om skåran) Den andra sidan är helt blank..Någon person som vet vad detta är? Det sägs att det ska vara xanor från Usa, men dom xanor jag sett från usa har en annan färg och märkning..Tacksam för svar..

Mvh Tony

Xanax är ju det vanligaste namnet på Xanor i USA, då är det som följer:

0.25 mg (white, oval, scored, imprinted "XANAX 0.25")

0.5 mg (peach, oval, scored, imprinted "XANAX 0.5")

1 mg (blue, oval, scored, imprinted "XANAX 1.0")

2 mg (white, oblong, multi-scored, imprinted "XANAX" on one side and "2" on the reverse side)

http://www.drugs.com/pdr/images/pills/p05330c5.jpg

NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 0.25 mg are yellow, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 321" on the unscored side and "0.25" on the scored side.

NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 0.5 mg are yellow, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 322" on the unscored side and "0.5" on the scored side.

NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 1 mg are white, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 323" on the unscored side and "1" on the scored side.

NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 2 mg are white, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 324" on the unscored side and "2" on the scored side.
Citera
2006-05-17, 18:09
Medlem
Någon som vet?

En vit och oval tablett, lika stor som en tumnagel ungefär med benämningen FF på.

Någon som vet? =)
Citera
2006-05-17, 23:12
Bannlyst
Pilleridentifiering

runda piller, med ett tunt rött skal på, vita på insidan, smakar lite sött.

Ska vara något receptbellagt lugnande piller.

snälla identifiering behövs.
Citera
2006-05-17, 23:17
Medlem
MARULKENs avatar
Kan det vara Theralen kanske? Har för mig att de ser ut så. Sen så finns det Alprazolam 0.5 som är små och runda men de är mer åt det rosa hållet.
Citera
2006-05-17, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MARULKEN
Kan det vara Theralen kanske?
Skulle jag också tippa på!

Men nu har vi en stooooor tråd just för att ta sådana här frågor i. Men idag är jag snäll o lägger in denna tråd i Pilleridentifierings-tråden...
Citera
2006-05-17, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MARULKEN
Kan det vara Theralen kanske? Har för mig att de ser ut så. Sen så finns det Alprazolam 0.5 som är små och runda men de är mer åt det rosa hållet.

theralen är det inte, det är varken skåra eller står något på dem, och Alprazolam är det inte.
Citera
2006-05-17, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
theralen är det inte, det är varken skåra eller står något på dem, och Alprazolam är det inte.
Kan vara Cisordinol, Sensaval, Nozinan eller nått annat. Kan du mäta exakt diameter och höjd (med t.ex ett skjutmått) så kanske jag kan hitta det.
Citera
2006-05-18, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Kan vara Cisordinol, Sensaval, Nozinan eller nått annat. Kan du mäta exakt diameter och höjd (med t.ex ett skjutmått) så kanske jag kan hitta det.

fick reda på att det är Nozinan. Går de att ha kul me?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in