Citat:
Ursprungligen postat av Lotus79
Hej..Tyvärr har jag ingen bild på pillret jag vill ha info om, men pillret är vitt och är 1cm långt och ca:0,5cm brett, på ena sidan är det en brytskåra där märkningen "E N" står, (Alltså bokstäverna står på var sin sida om skåran) Den andra sidan är helt blank..Någon person som vet vad detta är? Det sägs att det ska vara xanor från Usa, men dom xanor jag sett från usa har en annan färg och märkning..Tacksam för svar..
Mvh Tony
Xanax är ju det vanligaste namnet på Xanor i USA, då är det som följer:
0.25 mg (white, oval, scored, imprinted "XANAX 0.25")
0.5 mg (peach, oval, scored, imprinted "XANAX 0.5")
1 mg (blue, oval, scored, imprinted "XANAX 1.0")
2 mg (white, oblong, multi-scored, imprinted "XANAX" on one side and "2" on the reverse side)
http://www.drugs.com/pdr/images/pills/p05330c5.jpg
NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 0.25 mg are yellow, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 321" on the unscored side and "0.25" on the scored side.
NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 0.5 mg are yellow, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 322" on the unscored side and "0.5" on the scored side.
NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 1 mg are white, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 323" on the unscored side and "1" on the scored side.
NIRAVAM™ (alprazolam orally disintegrating tablets) 2 mg are white, round, orange-flavored, scored and engraved "SP 324" on the unscored side and "2" on the scored side.