2007-12-04, 22:59
Medlem
Ram0n3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_knas
http://img512.imageshack.us/my.php?image=tabwv1.jpg

Är det där en Efedrine 30mg Pakistan? Eller vad är det?

Ser likt ut som pakistanska efedrin.. men ändå inte..

Mina som jag har haft, som jag fick i 1000 pack är rätt lika men på baksidan står det ingen, rundare i kanterna sen där det står E, är "E":et perfekt skrivet

Dvs det överstra stäcket är lika långt som det understra och det i mitten är kortare.

På dina är det lite böjjar på nedre och över stäcken och det är det ej på mina som jag vet är ökta. Men de kan ju ha änrat utseende, är du inte tolerant så ät 2st, drick en kopp kaffe och känner du ingen boost av det, ja då har du fått skitsaker.
Citera
2007-12-05, 15:08
Medlem
Gröna/gula kapslar, en svart lite logga bestående av ett N och ett L (typ N_ om någon förstår mitt fina försök till en illustration) som sitter ihop. Kan tyvärr inte fixa bild. Någon som vet?
Citera
2007-12-05, 18:42
Medlem
j0h2ns avatar
krewl, kanske http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19950915000016#

http://www.fass.se/LIF/tabletter/tid.jsp?tid_designation_image_id=&tid_designation= nochoice&noimprint=&tid_notch=nochoice&colgrp1=&co lgrp2=&tid_chkboxcolgrp3=on&colgrp3=addb0732-dbfd-444e-8da3-f5a06eecd5df&colgrp4=&colgrp5=&tid_chkboxcolgrp6=o n&colgrp6=fb03048e-28c5-4c6e-b763-806308855963&coltrans=&tid_length=&tid_width=

De olika gröngula kapslarna på Fass, hittar ingen med NL dock.
Citera
2007-12-06, 02:06
Medlem
Nu är det så att jag har köpt massa valium som inte funkar. Jag har blåa värdelösa men det har sin förklaring. Men det är så att jag har vita tefatsformade fast ändå klar kant runt om. Den är märkt D på ena sidan och har ett bryt-X på andra, de ska komma från Pharmamexxxxxxxxx.com där jag ej ens hittat valium på sidan. Åt först två blå, hände inget, sen två vita hände inget och två till vita, dom vita skulle vara riktigt bra sades det för dessa är från europa.
Måste man utan tolerans trycka i sig ett tiotal, jag har förut på roche behövt två för att känna klart och tydligt att det på verkar mig om än lite. Jag brukar äta två, känner mig lite skön och sen ploppar man lite mer, men det här skiten äter man 6 st och har svårt att sova. Existerar det vita valium med ett D och en brytskåra som ett X överhuvetaget?
Skulle vara väldigt tacksam för svar så jag kan lämna tillbaka skiten om det nu är båg.

Edit: jag äter remeron 30mg per natt om det har nån förklaring.
Citera
2007-12-06, 02:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICDNA
Nu är det så att jag har köpt massa valium som inte funkar. Jag har blåa värdelösa men det har sin förklaring. Men det är så att jag har vita tefatsformade fast ändå klar kant runt om. Den är märkt D på ena sidan och har ett bryt-X på andra, de ska komma från Pharmamexxxxxxxxx.com där jag ej ens hittat valium på sidan. Åt först två blå, hände inget, sen två vita hände inget och två till vita, dom vita skulle vara riktigt bra sades det för dessa är från europa.
Måste man utan tolerans trycka i sig ett tiotal, jag har förut på roche behövt två för att känna klart och tydligt att det på verkar mig om än lite. Jag brukar äta två, känner mig lite skön och sen ploppar man lite mer, men det här skiten äter man 6 st och har svårt att sova. Existerar det vita valium med ett D och en brytskåra som ett X överhuvetaget?
Skulle vara väldigt tacksam för svar så jag kan lämna tillbaka skiten om det nu är båg.

Edit: jag äter remeron 30mg per natt om det har nån förklaring.

Valium tillverkas endast av Roche och är vita= 2mg märkta Roche 2 och en mittskåra på andra sidan. Gula= 5mg mittskåra, märkta Roche 5 och blåa= 10 mg Märkta Roche 10. Allt annat är kopior som kan innehålla lite varierande mängder diazepam. Sedan finns det ju andra kvalitetstabletter som tex stesolid som alltid håller vad dom lovar.
Citera
2007-12-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
krewl, kanske

*div länkar som är borttagna för att dom tog plats :P*

De olika gröngula kapslarna på Fass, hittar ingen med NL dock.

Det visade sig vara "Tramacaps" från tillverkaren New Life Manufactures.
Jag kollade också på Fass men hittade inget, och det förklarar ju endel
Citera
2007-12-06, 15:37
Medlem
jag undra om någon kan hjälpa mej med vad "diklotenak" är för något piller,
enligt en polare skulle det vara smärtstillande men är det nån som vet?

/ Skyhighe
Citera
2007-12-06, 15:49
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyhighe
jag undra om någon kan hjälpa mej med vad "diklotenak" är för något piller,
enligt en polare skulle det vara smärtstillande men är det nån som vet?

/ Skyhighe

Ungefär som alvedon, lite starkare. Inget roligt alltså.
Citera
2007-12-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Ungefär som alvedon, lite starkare. Inget roligt alltså.

okejokej, så det ger ingen som helst effekt även om jag käkar ett dussin?

/ Skyhighe
Citera
2007-12-06, 15:57
Medlem
Trollishs avatar
Citat:

/ Skyhighe

Får väl lite smärtlindring, allafall ingeting du blir rolig på.
Citera
2007-12-06, 21:23
Bannlyst
Citat:

/ Skyhighe
Det är voltaren har jag för mig, finns nu även receptfritt som salva på apoteket...

Jättebra för att lindra inflammation, och värk..

Som Trollish sa, noll flumm effekt..
Citera
2007-12-07, 14:53
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Klass I = T.ex Heroin, Cannabis & LSD. Droger som inte har någon medicinsk användning.
Klass II = T.ex Morfin, Amfetamin & Fentanyl. Starka droger som har medicinsk användning.
Klass III = T.ex Kodein & Dextropropoxyfen. Lättare droger för medicinsk användning.
Klass IV = T.ex Diazepam, Alprazolam & Buprenorfin. Lättare droger för medicinsk användning.
Klass V = T.ex Zopiklon & Zolpidem. Lättare droger för medicinsk användning. Dock ej, med lika höga restriktioner som Klass IV.

Dessutom finns "Hälsofarliga Varor". Droger som ej narkotika-klassats ännu, men är olagliga enl. lagen om hälsofarliga varor.

Cannabis har visst en medicinsk användning. Svårt sjuka cancerpatienter t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in