2020-12-11, 12:20
Avslutad
För ett antal år sedan var jag tillsammans med tre afrikanska flyktingar. Dom var mycket söta. Smala med perfekta former och gyllenbrun hudfärg.
Jag ångrar mig en del angående vad jag inte gjorde men jag hade ingen lust att konvertera på den tiden.

I och med att jag var tillsammans med svarta kvinnor så trodde jag att jag skulle hyllas av vänstermänniskor, men så blev inte fallet.
Istället blev jag stämplad och diskriminerad som rasist och sexist. Jag märkte blickarna och föraktet på stan.
Det var inte av högerfolk utan av HBTQ, vita knektar, miljöpartister, feminister och dylikt samt av pursvenska blonda kvinnor.

Hur är det tänkt att integrationen ska fungera när män uppvuxna i Sverige med svensk kultur och språk blir klassade som rasister för att dom är tillsammans med negresser?
Varför blev jag mobbad och föraktad, och hur är det möjligt med tanke på BLM, mångkultur, regnbågen och annat?
Hur ska Sverige komma till rätta med problemet för bättre integration?
Citera
2020-12-11, 12:29
Medlem
HazzardAlards avatar
Är du helsvensk?

Var du tillsammans med alla 3 samtidigt?
Citera
2020-12-11, 12:29
Medlem
XaoqcHs avatar
Du blev mobbad av främlingar - vänsterfolk! - för att du gick tillsammans med en svart tjej? Dina trådar blir bara löjligare och löjligare.
Citera
2020-12-11, 14:37
Medlem
akutaccents avatar
Det här känns jävligt uppdiktat. Har du något mer konkret exempel från dina erfarenheter? Har någon kallat dig rasist/sexist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in