Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-12-21, 12:17
Medlem
Jag ska vara ärlig: ja, 2020 blev jag det.
Citera
2020-12-21, 16:17
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kehin
Nä, men min pappa...

Du menar väl då min pappa...
Citera
2020-12-21, 18:32
Medlem
Neeeej. Mesar Man up.
Du vet, när du blir ädre, är det bara jävligt skönt slippa dem, förutom de där få minuterna de faktiskt är användbara. Bli män för helvetet. Kära?? Det var man på högstadiet som mest
Citera
2021-01-04, 17:59
Medlem
HK1997s avatar
Ja!

Till mitt försvar var horan den enda tjejen jag någonsin kunde ha en djupare konversation med, morsan exkluderat. En sådan intelligent tjej är man nästan villig att döda för, för att behålla, om man inte betalde.
Citera
2021-02-16, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
Ja!

Till mitt försvar var horan den enda tjejen jag någonsin kunde ha en djupare konversation med, morsan exkluderat. En sådan intelligent tjej är man nästan villig att döda för, för att behålla, om man inte betalde.

Låter komplicerat det där. Är det en tjej du kunnat fortsätta träffa? Eller blev det för mycket känslor inblandade?
Citera
2021-02-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartiN-78
Låter komplicerat det där. Är det en tjej du kunnat fortsätta träffa? Eller blev det för mycket känslor inblandade?

Hoppas han inte blev allt för deppig.
Citera
2021-02-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Hoppas han inte blev allt för deppig.
Precis, gjorde ont att läsa det där ☹️
Citera
2021-02-17, 10:21
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartiN-78

Nej har inte fortsatt med att träffa henne utanför hennes jobb som hora. Brukar inte bli emotionell för flesta jag träffar med undantag för henne.

Måste skaffa flickvän när pandemin är över för att kunna återuppleva det jag upplevde men tills dess måste jag stilla min lust med att knulla en hora en gång om året.
Citera
2021-02-17, 10:40
Medlem
njggasgaes avatar
Nej, eftersom de aldrig kan vinnas över. Förrän man är totalt fattig och de suger ur någon annan allting.
Senast redigerad av njggasgae 2021-02-17 kl. 11:39.
Citera
2021-02-17, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
Nej har inte fortsatt med att träffa henne utanför hennes jobb som hora. Brukar inte bli emotionell för flesta jag träffar med undantag för henne.

Måste skaffa flickvän när pandemin är över för att kunna återuppleva det jag upplevde men tills dess måste jag stilla min lust med att knulla en hora en gång om året.

Ok, nä jag menade i rollen som eskort alltså. Om du ändå fortsatt att träffa henne.
Lycka till med flickvänssökandet!
Citera
2021-02-17, 13:33
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Jag undrar om detta händer regelbundet. Jag har det ganska torrt just nu. Så jag funderar lite. Men det är nog bara en dyr ide. Är jag verkligen villig att spendera tusenlappar för några minuter. Nej det tror jag inte. Sedan finns det ju risk att man bli kär och spenderar pengar i enorma summor. Men hur ofta händer det?
Så går det när man blir kär i en hora:https://www.youtube.com/watch?v=v9vxas5gvYg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in