2012-05-31, 23:03
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Vem kan gröna denna?
La en testbeställning på två st Fat Freddy's Cat.

Får se om det kommer imorgon!
2012-05-31, 23:22
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
La en testbeställning på två st Fat Freddy's Cat.

Får se om det kommer imorgon!
Återkom gärna om hur det gick. Tänkte på att du skrev "någon mer som kan gröna denna" - har den blivit grönad tidigare?
2012-06-01, 00:18
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Återkom gärna om hur det gick. Tänkte på att du skrev "någon mer som kan gröna denna" - har den blivit grönad tidigare?
Enligt https://www.flashback.org/sp36216655 så sägs den vara grön
2012-06-01, 01:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Kan man uppleva andliga upplevelser på den? Hallucinationer? Väsen? =)

Många önskemål för någonting som är lagligt.... Men vissa säger att 4-ho-mt är bättre. Känner att du är pålitlig än Bluelight dock.

Har du provat det? Är såkallad egodöd möjlig? Hur var upplevelsen av DPT?

Och VAD är egentligen skillnaden dom emellan? Kort sammanfattat, förstår att du inte är någon drog-wikipedia
DPT är extremt visuellt i högre doser, kanske det mest visuella jag någonsin upplevt. Musiken andas, man kan känna smaker och lukter av färger, musiken är extremt tilltalande och kan gå rakt in i själen. Obeskrivliga hallucinationer i rätt doser.

Ibland upplever man att man ser hela sitt liv, tankar, handlingar som en "observer" - från ett tredjeperspektiv eller hur man ska uttrycka det. DPT är väldigt intensivt med helt otroliga hallucinationer samtidigt som man 'kommer till insikt' över meningen med livet, vad och vilka människor som betyder. Man kan ledas av änglar till fadern (gud) som på nåt sätt verkar "hela" en från alla ens synder och fel man gjort i sitt liv. Faderns förlåtelse, acceptans, nollställning. Även en förståelse för vad andra gjort mot en själv, och en acceptans och förlåtelse inför detta.

Euforin är obeskrivlig. Man gråter av lycka, och lyckan är ingenting som smyger sig på - den går från 0-100 direkt och kroppen skakar av orgasmer, som pågår hela tiden. Jag vill aldrig att det ska sluta.

OBS! Detta är ju mina (~15 trippar på DPT), alla reagerar olika även om väldigt många upplever liknande rus i positiv anda som jag gjort. Så ta det lugnt helt enkelt, och hoppas det går bra för dig. Behandla den med respekt, DPT är i en klass för sig.
2012-06-01, 02:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Enligt https://www.flashback.org/sp36216655 så sägs den vara grön
Soft! Ska kolla in.
2012-06-01, 14:58
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Soft! Ska kolla in.
Grön!

Var väldigt "proffsigt" paketerat också, trodde det var en räkning först!
Senast redigerad av Panzerschlaffse 2012-06-01 kl. 15:05.
2012-06-07, 00:20
Medlem
WangHaos avatar
Citat:
Grön!

Låter bra, var grejerna nå o ha då?
2012-06-11, 09:14
Medlem
höbaböbas avatar
Citat:
någon mer som kan gröna?

Grön

Edit: fast det var inte E jag köpte utan syra...
Senast redigerad av höbaböba 2012-06-11 kl. 09:17.
2012-06-11, 11:57
Medlem
Grottgretas avatar
Hej mina kära dödsknarkare.

Jag tänkte ha lite svampfest och beställa från någon pålitlig sida. Hittills har jag bara hittat Shayana Shop men den verkar lite halvskum då de bara skickar tryffeln Tampanensis Pajatero till Sverige.
Undrar nu ifall den är grön och/eller om det finns någon annan sida med större utbud utav svampar?

Nu är jag bekant med lagstiftningen kring svampar och kan förstå att många sidor inte säljer svamp längre. Men finns det någon sida som fortfarande gör det vore det kanon, annars nöjer jag mig med nån RC med liknande effekt. Har testat 2C-B innan och tyckte det var helt okej. Är inte bekant med andra kemikalier.

PM vore snällt, tackar på förhand och ha en bra måndag !
2012-06-11, 12:57
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Hej mina kära dödsknarkare.

Jag tänkte ha lite svampfest och beställa från någon pålitlig sida. Hittills har jag bara hittat Shayana Shop men den verkar lite halvskum då de bara skickar tryffeln Tampanensis Pajatero till Sverige.
Undrar nu ifall den är grön och/eller om det finns någon annan sida med större utbud utav svampar?

Nu är jag bekant med lagstiftningen kring svampar och kan förstå att många sidor inte säljer svamp längre. Men finns det någon sida som fortfarande gör det vore det kanon, annars nöjer jag mig med nån RC med liknande effekt. Har testat 2C-B innan och tyckte det var helt okej. Är inte bekant med andra kemikalier.

PM vore snällt, tackar på förhand och ha en bra måndag !
Det brukar finnas svamp på silk road.
Annars kan du beställa en growbox eller sporer och odla själv. Det är inte särskilt svårt.

azarius.net har allt du behöver för att odla.
2012-06-11, 13:04
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Grön!

Vart hittar man då denna "lapplisa"? På nåt drogforum?
2012-06-11, 16:58
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Vart hittar man då denna "lapplisa"? På nåt drogforum?
Nån sida bak i tråden

Edit: tom nått inlägg ovanför detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in