Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Kan man uppleva andliga upplevelser på den? Hallucinationer? Väsen? =)
Många önskemål för någonting som är lagligt.... Men vissa säger att 4-ho-mt är bättre. Känner att du är pålitlig än Bluelight dock.
Har du provat det? Är såkallad egodöd möjlig? Hur var upplevelsen av DPT?
Och VAD är egentligen skillnaden dom emellan? Kort sammanfattat, förstår att du inte är någon drog-wikipedia

DPT är extremt visuellt i högre doser, kanske det mest visuella jag någonsin upplevt. Musiken andas, man kan känna smaker och lukter av färger, musiken är
extremt tilltalande och kan gå rakt in i själen. Obeskrivliga hallucinationer i rätt doser.
Ibland upplever man att man ser hela sitt liv, tankar, handlingar som en "observer" - från ett tredjeperspektiv eller hur man ska uttrycka det. DPT är väldigt intensivt med helt otroliga hallucinationer samtidigt som man 'kommer till insikt' över meningen med livet, vad och vilka människor som betyder. Man kan ledas av änglar till fadern (gud) som på nåt sätt verkar "hela" en från alla ens synder och fel man gjort i sitt liv. Faderns förlåtelse, acceptans, nollställning. Även en förståelse för vad andra gjort mot en själv, och en acceptans och förlåtelse inför detta.
Euforin är obeskrivlig. Man gråter av lycka, och lyckan är ingenting som smyger sig på - den går från 0-100 direkt och kroppen skakar av orgasmer, som pågår hela tiden. Jag vill aldrig att det ska sluta.
OBS! Detta är ju mina (~15 trippar på DPT), alla reagerar olika även om väldigt många upplever liknande rus i positiv anda som jag gjort. Så ta det lugnt helt enkelt, och hoppas det går bra för dig. Behandla den med respekt, DPT är i en klass för sig.