2009-03-31, 21:23
Medlem
henke1984s avatar
3 bankdagar brukar det ta innan mottagaren ser överföringen

Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Beställde lite grejer från elefanten för första gången igår. Betalade via money transfer och pengarna har dargits från kontot, men jag har inte fått något mail från elefanten om att de mottagit min betalning. Trodde detta skulle ske automatiskt. Är allt som det ska vara eller bör jag maila dem?
2009-03-31, 21:29
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
3 bankdagar brukar det ta innan mottagaren ser överföringen
Ok, tack. Och när de fått pengarna är det 3-5 dagar tills jag får hem grejerna eller?
2009-03-31, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Ok, tack. Och när de fått pengarna är det 3-5 dagar tills jag får hem grejerna eller?

Beror på vilken leveransmetod du valde, men runt 3-5 arbetsdagar låter rimligt
2009-04-01, 03:54
Medlem
MagicMacks avatar
Någon som har erfarenhet av http://magicmushroom.com/shop/ ?
Lite sugen på en Educational Growkit Hawaiian
Tror ni man får valuta för pengarna ?

Eller borde man satsa på det man vet fungerar, simpel growbox-cubensis från elefanten,

Hur ser det ut med tullen nu för tiden?, Risken fortfarande liten att dom skall jävlas?
2009-04-01, 10:31
Medlem
Stungens avatar
Det här är säkert svarats på både en och två gånger förut men jag orkar inte söka igenom alla 400 sidor

Ungefär hur lång tid brukar det ta att få hem sin box från elefanten efter att man har lagt ordern?

Peace - Stungen
2009-04-01, 11:16
Medlem
Illuzionzs avatar
Hade du läst första inlägget på den här sidan och några neråt efter det så hade du fått svaret!
2009-04-01, 12:56
Medlem
jimmypages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Sorry, läste nog din fråga för fort. Den enda RC som fortfarande är helt laglig är nog Ethyl 2 c-b, men är något osäker. För mig personligen är det skitsamma, det finns alldeles för mycket bra RC's ute på marknaden för att inte köra på.

Det finns väl en hel del Rc:s som är lagliga. 4-ho-met exempelvis. Eller har jag missat något?
2009-04-01, 13:26
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hade du läst första inlägget på den här sidan och några neråt efter det så hade du fått svaret!

haha ibland så är man ett tard
2009-04-01, 14:24
Medlem
Unixxals avatar
Kan nån pm:a elefantens webshop?

Tack på förhand
2009-04-02, 14:19
Medlem
För de som är intresserade av meskalin: http://www.mescamesca.webs.com/
2009-04-02, 15:07
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mescamesca
För de som är intresserade av meskalin: http://www.mescamesca.webs.com/

Jag tror inte att det är så många som är intresserade av att uppge sitt Flashbacknick i samband med beställning av olaga droger om jag ska vara helt ärlig.

Vad som är högst intressant är att ni alltid dyker upp med era tarftliga gratissidor i rätt stund. Som nu, när en efterfrågan fanns bara några sidor bak. Du bara satt på ett förråd av meskalin, eller har du kramat ur kaktusen och behöver lördagsgodispengar? Hur som helst tar jag alla för scammers som är nyreggade och slänger upp sina taskiga skitsidor här. Ni borde ge upp.
Senast redigerad av TheBoot 2009-04-02 kl. 15:19.
2009-04-02, 15:30
Medlem
Illuzionzs avatar
Hehe det konstiga är att många sådana här shopar dyker upp genom nyreggade... säger inte att den är scam, hoppas verkligen inte det i alla fall. Men man har ju sett hur många sådana här shopar visar sig vara scam tidigare, så tänker i alla fall avvakta. No offense...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in