2009-02-16, 17:54
Medlem
Sixth-Marchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Nej, dom har ju ingenting inne. Men man får väll kolla till dem ibland, har det stått "kommer snart" väldigt länge?
Fick svar på mitt mail och 4-HO-MeT och Salvia kommer om 2-3 månader
rc-e alltså.
2009-02-16, 18:49
Medlem
Hej undrar hur det går till om man beställer från naturensdroger.nu, får man ett diskret brev där det står att godset är redo att hämtas ut eller kommer det ett färglatt paket stämplat med naturensdroger på? :P (eller finns det nån annan sida man helst ska använda för att beställa N-ethyl-2cb från)

Tack på förhand för alla vänliga svar :-)
2009-02-16, 18:52
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affz
Hej undrar hur det går till om man beställer från naturensdroger.nu, får man ett diskret brev där det står att godset är redo att hämtas ut eller kommer det ett färglatt paket stämplat med naturensdroger på? :P (eller finns det nån annan sida man helst ska använda för att beställa N-ethyl-2cb från)

Tack på förhand för alla vänliga svar :-)

Rekommenderar ND, snabba leveranser och väldigt diskreta.
"paketet" är ett vadderat packet, ofta med ett dvdfodral i, beroende på mängden du beställer. Om du ska ha Ne2cb så beställ därifrån, dock ganska dyrt.
2009-02-16, 18:54
Medlem
Citat:
Rekommenderar ND, snabba leveranser och väldigt diskreta.
"paketet" är ett vadderat packet, ofta med ett dvdfodral i, beroende på mängden du beställer. Om du ska ha Ne2cb så beställ därifrån, dock ganska dyrt.

Okej tack så mycket blir väll en beställning inom kort då !
2009-02-16, 18:59
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixth-March
Fick svar på mitt mail och 4-HO-MeT och Salvia kommer om 2-3 månader
rc-e alltså.

Ah men vafan, va segt. Någon som kan rekommendera någon annan sida som säljer 4-HO-met?
2009-02-16, 19:33
Medlem
Engel90s avatar
Prisman ska väl alltid vara bra med homet?
2009-02-16, 19:51
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engel90
Prisman ska väl alltid vara bra med homet?

Jo, men prisman är så jävla dyra, 500mg för 64£ mot rc-e som kör 500 för 500 + att frakten ligger mycket lägre. Och utomlands kan betyda besvär. Ingen annan som säljer, kanske billigare?
2009-02-16, 22:30
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Jo, men prisman är så jävla dyra, 500mg för 64£ mot rc-e som kör 500 för 500 + att frakten ligger mycket lägre. Och utomlands kan betyda besvär. Ingen annan som säljer, kanske billigare?

Nej , Prisman skickar inrikes, så inga tullbesvär där nej. Mitt brev var frankerat med ett vanligt sverigefrimärke.
2009-02-17, 12:12
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Nej , Prisman skickar inrikes, så inga tullbesvär där nej. Mitt brev var frankerat med ett vanligt sverigefrimärke.

Okej, men det är ganska dyrt fortfarande, tyvärr. Vad tar prisman för frakt?
2009-02-17, 13:08
Medlem
Mikekes avatar
Jag har en liten fråga.
Nu är det så att jag hade tänkt att beställa lite grejer från spicenordic.com (postförskott)
Då undrar jag om någon har erfarenhet hur det går till?
Kommer det ett brev sen att det är bara gå och hämta ut paketet? Och isf hur ser brevet ut?
För jag bor fortfarande hemma så vill helst inte att mina föräldrar får reda på nånting =P
2009-02-17, 16:51
Bannlyst
Citat:
Rc-e's priser är ej dem som gäller när dom har fått in substansen .
Just nu är det bara deras "hitt på".
2009-02-17, 22:22
Medlem
Hej, kommer jag med ennu en fråga :-P, finns det nån hemsida man kan beställa N-ethyl-2cb i från där man kan betala cod ??? alltså det kommer till min närmsta post så betalar man dem för att få ut paketet

//Tack på förhand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in