2009-02-09, 14:28
Bannlyst
Jag har inte fått något ännu... Har väntat mer än en vecka...
Ska kanske kolla brevfacket.
Fridens
2009-02-09, 14:33
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poven-xd
Prisman verkar vara grön trots allt. Fick hem mina 250mg 4-ho-met idag iofs en vecka försent men man blev iaf inte blåst

Då verkar det som vanligt vara så att folk börjar noja direkt om de inte fått något i lådan på några dagar. Eftersom man, rätta mig om jag har fel, betalar in till ett engelskt bankkonto tar det väl helt enkelt några dagar extra?
2009-02-09, 14:35
Bannlyst
Fick mitt idag jag med =D så dom verkar vara grön, men är fett seg på att skicka ut. VAD JÄVLA GLAD JAG BLEV NU!!!!!!
SKULLE VILJA KYSSA ER ALLA

Fridens
2009-02-09, 14:36
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Fick mitt idag jag med =D så dom verkar vara grön, men är fett seg på att skicka ut. VAD JÄVLA GLAD JAG BLEV NU!!!!!!

Fridens

Haha fan vad braa! Då kommer ju förmodligen alla att få då. Hur lång tid tog det för dig att få det efter att du hade fått betalningen confirmed?
2009-02-09, 14:39
Medlem
Hoggers avatar
Citat:

Fridens
Gött!

En fråga bara, hur lång tid tog det efter att de skickat (min status ändrades till "shipped" idag)?
2009-02-09, 14:55
Medlem
Isolations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overtrip
Jag grönade prisman tidigare, först free sample sen gjorde jag en test order med. Dock så kan man ju aldrig vara säker, idiotiskt att börja scamma nu när det finns galet mycket pengar att tjäna.

Varför hålls det så låg kvalité på rc-shopparna runt om? Vet inte hur många gånger jag tänkt att man borde öppna en riktig shop som håller en standard och få utmärkelsen "Trygg e-handel" fem år i rad. Vill folk inte dra in pengar på en relativt enkel marknad? Oavsett om det är lite högre priser så är folk beredda på att betala för service/pålitlighet.

Mvh O.T

Om du skulle starta en shop som det hade gått bra för hade du förmodligen fått O.G och läderlasse efter dig

Skämt åt sido, det verkar faktiskt som att det finns en del kriminella organisationer som hotar folk som driver webshoppar och ber dom att omgående lägga ner sin verksamhet. Om jag inte miss helt fel så blev väl meph.nu hotade och även smartbar-henke har väl fått en del hot men han har dock inte lagt ner.
Tror det finns en del trådar om detta här på forumet.
2009-02-09, 14:59
Medlem
jontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Tror det finns en del trådar om detta här på forumet.
Indeed! https://www.flashback.org/showthread.php?t=835206
2009-02-09, 15:00
Medlem
Nicanors avatar
Citat:

Fridens

Där ser du...

Det skulle vara väldigt märkligt beteende av scammers att ta bort flera av de "kommande produkterna". Ni får nog vänta ett tag till innan de börjar scamma med tanke på hur seriöst de lagt upp allt, från att skicka ut gratisprover till det engelska kontot till att bara sälja oklassade varor osv. Jag ser fram emot att de får in 3-D och sörjer att de tog bort ett par serotonerga hallucinogener som jag aldrig testat.
2009-02-09, 15:25
Bannlyst
Chembay gröna?
2009-02-09, 17:06
Medlem
dominaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Då verkar det som vanligt vara så att folk börjar noja direkt om de inte fått något i lådan på några dagar. Eftersom man, rätta mig om jag har fel, betalar in till ett engelskt bankkonto tar det väl helt enkelt några dagar extra?
Ja va fan, så klart. Har faktiskt lite hjärnceller kvar...
Dom sköter ju inte sina åtaganden. Prismatic är ett gäng luffare.
Senast redigerad av dominax 2009-02-09 kl. 17:14.
2009-02-09, 17:35
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dominax
Ja va fan, så klart. Har faktiskt lite hjärnceller kvar...
Dom sköter ju inte sina åtaganden. Prismatic är ett gäng luffare.
Dom kunde skickat mail till alla som är registrerade, att om de har leveransproblem.

Hade de inte mephe för en två veckor sedan, som de tagit bort från sidan?
Jag tror de har fått för många ordrar och väntar in Kinaleveranser, vilka tar c:a 2 veckor.

De försöker nog vinna tid, men nu spånar jag givet vis bara, för jag vill ju ha mina grejer
2009-02-09, 17:38
Medlem
dominaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D
Dom kunde skickat mail till alla som är registrerade, att om de har leveransproblem.
Jaha du. Hur vet du det, jobbar du där eller? Jag har inte hört ett knyst från dom. Och är fetregistrerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in